Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Leen

foto is zoals veel van mijn anderen genomen tijdens de opnames van de film 'closer'
    Leen speelt de vriendin van Esteban, de zoon van de moordenaar in de film. Dit shot is een foto die Esteban stieken zou genomen hebben van haar van voor hij haar kende. Hij is iemand die met zijn fototoestel op pad gaat om emoties van mensen vast te leggen zonder dat ze het weten. Veel meer van de film ga ik niet vertellen, dan moet je hem maar eens gaan bekijken in de cinema als ie eind september uitkomt

5DmkIII en wat glas

Re: Leen

Mooie rustige plaat om naar te kijken!

Goed gebruik gemaakt van het omgevingslicht en mooie compositie.

Persoonlijk zou ik een monochrome omzetting gebruiken, de achtergrond wat ophalen (de witte 'lichtpunten' erin zwart maken) en dan wat vignetteren om deze foto net een tikkeltje meer karakter te geven.

Voor de rest
    CANON Inc. Made In Japan

Comment

Voor mij mag-ie blijven, vind het een sterke compositie met een mooie kleurtoon
      My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
        Voor mij mag-ie blijven, vind het een sterke compositie met een mooie kleurtoon
        yep, mee eens hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          yep, mee eens hoor.
          grt,bouk.
          Saaie reactie van mijn kant... Ik volg
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Working...