Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Teveel wit aanwezig in de opname, nog geacentueerd door het toegevoegde accent.
Probeer misschien een andere zw wit omzetting?
Grts Jan
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Rechtzetten zou min of meer moeten gelukt zijn, maar de rest is andere koek. Kan er iemand mij zeggen welke handelingen je zou uitvoeren met cs2 om deze foto tot een beter resultaat te brengen?
alvast bedankt voor de tips
rubn
Is in elk geval al wat rustgevender om naar te kijken.
Ik vraag me af als je het effect er niet beter gewoon aflaat?
Grts Jan
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Lijkt mij dat goed gecentreerd/gecropt en zonder die witte rand je een betere foto krijgt.
Ook vind ik je logo ietwat storend in de foto, dat roze plekje trekt de aandacht weg van de foto, maar dat is natuurlijk maar mijn mening he
Groetjes
"Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist." (T.Maassen)
Comment