Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Proper gewerkt met licht en schaduw en de sfeer die er gemaakt is. Misschien spijtig van de horizontale lijn (barst) achter het model, maar dit stoort me toch een beetje. Voor de rest super!
En misschien ook zoals hiervoor die schoenen, maar dat stoort me minder hard dan die barst!
Prachtigt Lennert
Als ik dan toch mag vitten: Ja de zwarte schoentjes verdwijnen in de achtergrond, blote voetjes had een mooier contrast gegeven. Ook de de breaklijn in de muur doet wat afbreuk.
Prachtige spel van donker en licht
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Best heel fraaie plaat hoor. Ik kan de schoenen nog prima zien. Mooi licht ook. Zelf zou ik zo gek geweest zijn om de banden van de vleugels weg te shoppen .. dan heb je pas echte een engel
ik ben het volledig eens met MadMax : had ik ook maar zo'n nicht!
en ja, ik zie ook de schoenen nog duidelijk hoor, toch had ik liever blote voetjes gezien (blijf wel o zo jaloers op zo'n foto's)
Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is BLOG
Dankjewel allen
Schoentjes.. tjah, ik was redelijk beperkt met de achtergrond (de houten balk stoort). En terwijl je shoot zie je natuurlijk dat contrast veel sterker.
De lijn in het beton heb ik bewust laten zitten, kwestie van de plaat wat ruwer te houden. De helft bovenaan en rechts is bijgesoept, dus er zit al redelijk wat ps in de plaat. Ik heb zitten twijfelen om de bandjes weg te shoppen, misschien dat ik het straks doe!
Leuk he zo'n model als nichtje
Grtz,
Lennert
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
vleugeltjes zijn wél populair hé, hier op BD
once you know how to fly ... you don't want to know how it is to land
chique dinges ... kzou ook eens proberen de zwarte bandjes weg te clonen ... de muur is lekker ruw maar naar mijn gevoel breekt de lijn de basic ruwheid ervan... mss toch ook wegclonen ?
en kzou zeker nog wel eens op stap willen met je nichtje
Comment