Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
tis een mooie ... tikkie desatureren ? HAPPY BIRTHDAY
fenk joe fenk joe...
Waarom desatureren? Ff nieuwsgierig. Welke kleur overheerst er bij jou?
wel sterk dit omdat ik bij deze plaat juist heb gekozen voor de mediterrne look. Meiske was net terug van vakantie. Zou er nog wel wat rood of geel uit kunnen halen hoor.
Ja! Voluit!
Daar kan ik nu eens geen enkel commentaar tot verbetering op geven. Dit is het helemaal.
Ik volg!
Proficiat met de verjaardag
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Tja, ik zal mijn mond maar houden zeker dan. Ik kan er niet bij. De crop stoort me.
Even editen: het viel me daarnet in waarom ik er mij aan stoor, en dus verduidelijk ik even.
Dit soort experimentele crops kunnen soms heel fraaie resultaten leveren vind ik, maar dan moet de nabewerking even 'experimenteel' zijn als de alternatieve cropping, naar mijn gevoel. Wat ik hier zie is een 'gewone' foto, lees een foto die een standaard nabewerking heeft gekregen kwa contrast, kleurtoon en filters, en daarop toegepast een experimenteel kader. Het werkt niet voor mij. Er mist iets.
Ik vind het een mooie foto maar zelf had ik haar volledige gezicht liever erbij gezien. Althans, dat is mijn 1e gedacht. Maar dat heb je bewust niet gedaan en ik vraag me af als het gezicht er wel volledig opstond of de foto dan krachtig genoeg was. Oh, je portret fotocursus is zeer leerzaam!
Comment