Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boukspecial..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Boukspecial..

Zeg nu niet dat ik die benen moet croppen he !

Re: Boukspecial..

we kunnen er natuurlijk een boom over opzetten, (wat hier wel toepasselijk zou zijn) maar doen we niet hoor.
    leuke opname, maar voor wat meer spanning had dat stukje wit van het broekje, weggeshopt mogen worden.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Nogal ordinair.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door judas Bekijk bericht
        Nogal ordinair.
        Hoezo ?

Comment

Ordinair wil ik niet zeggen, maar ik heb er ook al een paar keer naar gekeken en weet niet wat ik er van moet vinden.

Ben zelf een grote liefhebber van sexy platen en sensuele lingerie-foto's, maar dan meer op de Honkemoller manier.
          Ik zie namelijk de meerwaarde van de boots, lingerie, en het in een boom daarmee klimmen niet.

Ik krijg dan het gevoel van we moeten lingerie schieten omdat we lingerie willen schieten ... op welke manier dan ook.

In mijn geval was de laatste shoot juist om de borsten en billen te benadrukken, omdat mijn model gezegend was met vormen waar velen van kunnen dromen.

Nu heeft jou model dat ook, alleen komt het hier gewoon niet tot zijn recht en dat is jammer. Dit kan 100x sensueler als je het mij vraagt.
          Alleen hoe je dat buiten doet, weet ik niet, want ik ben een studiotijger

Voor mij werkt dit gewoon niet.

Technisch is de plaat gewoon prima. Niks op aan te merken, hoewel de bokeh op de achtergrond me een beetje duizelig maakt.

Ps.. dit is geen afzeiken, maar gewoon eerlijk gefundeerd commentaar.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

ga ook wel een beetje mee met MadMax zijn comment, maar vind juist de tegenstrijdigheden van deze opname zo leuk.
            grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              ...., maar vind juist de tegenstrijdigheden van deze opname zo leuk.
              grt,bouk.
              Dat is natuurlijk ook wel zo.

Ik zit nog even naar die plaat te kijken en vraag me af als alleen de boots weg zouden zijn, hoe het er dan uitgezien zou hebben.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Dat is natuurlijk ook wel zo.

Ik zit nog even naar die plaat te kijken en vraag me af als alleen de boots weg zouden zijn, hoe het er dan uitgezien zou hebben.
                beetje off topic: ja zo kan je nog wel een tijdje doorgaan hoor, dan meteen maar alles uit hè, heb je meteen je verjaarscadeau.
                grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  beetje off topic: ja zo kan je nog wel een tijdje doorgaan hoor, dan meteen maar alles uit hè, heb je meteen je verjaarscadeau.
                  grt,bouk.
                  whahahaahah... dat zou leuk zijn

Maar zonder dollen. Ik vind Awacs foto's altijd erg de moeite waard om naar te kijken en een beetje analyseren kan geen kwaad. Juist door goed te kijken hoe anderen het doen, leer je zelf ook bij. En ik leer graag bij, vooral op het gebied van buitenfotografie. Damn... moet snel een keer het bos in
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

ik vind hem wel goe! hehe
                    mooi model trouwens

groeten,
                    dimi
                    Canon & Tamron

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      Ordinair wil ik niet zeggen, maar ik heb er ook al een paar keer naar gekeken en weet niet wat ik er van moet vinden.

Ben zelf een grote liefhebber van sexy platen en sensuele lingerie-foto's, maar dan meer op de Honkemoller manier.
                      Ik zie namelijk de meerwaarde van de boots, lingerie, en het in een boom daarmee klimmen niet.

Ik krijg dan het gevoel van we moeten lingerie schieten omdat we lingerie willen schieten ... op welke manier dan ook.

In mijn geval was de laatste shoot juist om de borsten en billen te benadrukken, omdat mijn model gezegend was met vormen waar velen van kunnen dromen.

Nu heeft jou model dat ook, alleen komt het hier gewoon niet tot zijn recht en dat is jammer. Dit kan 100x sensueler als je het mij vraagt.
                      Alleen hoe je dat buiten doet, weet ik niet, want ik ben een studiotijger

Voor mij werkt dit gewoon niet.

Technisch is de plaat gewoon prima. Niks op aan te merken, hoewel de bokeh op de achtergrond me een beetje duizelig maakt.

Ps.. dit is geen afzeiken, maar gewoon eerlijk gefundeerd commentaar.
                      Inderdaad , hier moest ik inderdaad lingerie schieten (niet dat ik daar om treurde ) maar dit model heeft nu eenmaal een voorkeur voor lingerieopnames . Natuurlijk daar in de Lommelse Sahara , niet echt makkelijke opgave . Dat boomklimmen was eigenlijk ook haar idee maar ja , wat doe je dan aan je voeten , blootsvoets , onmogelijk (zie de scherpe houtstukjes op die bomen , hoge hakken zou eigenlijk waanzinnig gevaarlijk zijn om iets te breken en platte schoenen zou echt nergens op lijken.
                      Zelf heb ik die boots achteraf ook wel vervloekt omdat ze bij die shoot bijna overal gedragen werden maar in dat bos was het nog de beste oplossing.
                      Bos is eigenlijk ongeschikte stek voor lingerieshoot , artistiek naakt zou hier beter tot zijn recht komen maar dat wilde de girl dan weer niet he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                        ....., artistiek naakt zou hier beter tot zijn recht komen maar dat wilde de girl dan weer niet he
                        tis toch wat met die modellen van tegenwoordig

Maar zoiets had ik ook al bedacht.. punten, bos, boots...Nja.. tis ff niet anders. Die je net plaatste is trouwens precies wat ik hierboven wilde verwoorden
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

ik vind het zeker geen slechte foto, lingerie eens op een andere manier gebruikt dan de usual poses. Maar heb je wat geshopt net onder de billen, misschien stukje wit weggewerkt?
                          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                          https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                            ik vind het zeker geen slechte foto, lingerie eens op een andere manier gebruikt dan de usual poses. Maar heb je wat geshopt net onder de billen, misschien stukje wit weggewerkt?
                            Neen, heb niks bijgewerkt , het is een al wat oudere foto die ik met net aangekocht software plugin bewerkt heb om kleur en contrast op te halen.

Comment

Working...
                            X