invalid
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een greep uit m'n portfolio :-)
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
- 3 juni 2008
-
Labels: Geen
-
-
Re: Een greep uit m'n portfolio :-)
je overtreed hier -tig forumregels, beste ...
toch eventjes doorlezen eerst
ik veronderstel dat jij het model bent en
niet een multiple personality? (robert-wim-raymond)
hoe dan ook, welkom!
niet weglopen hé ...
mm
-
Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk berichtje overtreed hier -tig forumregels, beste ...
toch eventjes doorlezen eerst
ik veronderstel dat jij het model bent en
niet een multiple personality? (robert-wim-raymond)
hoe dan ook, welkom!
niet weglopen hé ...
mm
2.6. Alleen foto's die jij hebt gemaakt
Plaats alleen foto's die je zelf hebt gemaakt. Anders heeft het beoordelen en tips geven door anderen weinig zin en leer je zelf niets.
Zo worden copyright kwesties vermeden.
En dan zwijg ik nog over de dubbelpost in fotobeoordeling ;-)BD0910BE
Comment
-
en ook (maar dat heb je ondertussen al aangepast)
> slechts 3 foto's in één topic plaatsen
mm
Comment
-
hmmm denk niet dat dit de bedoeling is van dit forum he...
Comment
-
- 3 juni 2008
-
Comment
-
-
Zoeken naar... forumreglement?
Ik had je om 12.24u, naar aanleiding van je topic in fotobeoordeling een PM gestuurd, jammer dat je die niet gelezen hebt. Dan was dit topic er waarschijnlijk niet geweest....Grtz, Tigra-Boy
~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~
Comment
-
Jongens, dat is ook geen manier om mensen welkom te heten he.
Bende regelnichten !!
Misschien kunnen we de jongedame eerder helpen met haar vraag.
Ze zoekt allicht een forum om haar foto's te tonen en fotografen te vinden?
Hier vb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk berichtBende regelnichten !!
Hier is niemand die zich onbeleefd ten opzichte van deze dame opgesteld heeft en bovendien is er al op meerdere manieren hulp aangeboden.
Dergelijke uitspraken vind ik hier al helemaal niet thuishoren. Wat moet dit model nu wel denken over jou..-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk berichtJongens, dat is ook geen manier om mensen welkom te heten he.
Bende regelnichten !!
Misschien kunnen we de jongedame eerder helpen met haar vraag.
Ze zoekt allicht een forum om haar foto's te tonen en fotografen te vinden?
Hier vb
http://www.modelmanagement.be/home.php
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Decapix Bekijk berichtHad er iemand op jou tenen getrapt soms?
Hier is niemand die zich onbeleefd ten opzichte van deze dame opgesteld heeft en bovendien is er al op meerdere manieren hulp aangeboden.
Dergelijke uitspraken vind ik hier al helemaal niet thuishoren. Wat moet dit model nu wel denken over jou.
Ik denk dat dit model denkt dat ik vriendelijk ben om haar te helpen en dat ik een beetje verder kan kijken dan een paar onnozelle forumregeltjes.
Die regeltjes hebben wel hun zin om het technisch hier een beetje deftig te laten bollen maar om zo direct met het vingertje te gaan wijzen.
Mijn neefje van 5 jaar doet dat ook als zijn neefje (ook van 5) iets doet dat hij niet mag. Is dat dan een regelneefje, bouk?
Maar het ventje is nog maar 5 jaar he, dus het is hem vergeven.
Comment
-
Foto werd verwijderd door TS, discussie wordt dan ook gesloten.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
Comment