Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even niet storen a.u.b.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Even niet storen a.u.b.

Na een dagje rondlopen in Venetië kan je zo uitgeput eindigen aan de voet van de campanile. Je hebt dan zoveel gezien dat dat moment meer dan verdiend is.
    Last edited by Wim1960; 5 juni 2008, 00:59. Reden: foto niet aangepast.
    groetjes, Gebba
    Fotograferen is blijven leren!

Re: Even niet storen a.u.b.

zou je zo vriendelijk willen zijn de forum regels nog eens door te nemen. De foto voldoen niet aan deze regels max 900x900 pix en max 400kb.
    Graag bij de eerst volgende keer online de foto aanpassen anders moet ik hem verwijderen.
    Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
    Canon eos 7D Mijn site

Comment

Hmm... ik zeg niet snel dat ik iets een snapshot vind... maar hier helaas wel. Tevens vind ik de pose niet echt flatterend voor de persoon in kwestie.

Inhoud vind ik wel leuk, maar dan op een iets andere manier weergegeven? Lager standpunt, iets andere hoek? zw?
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        Hmm... ik zeg niet snel dat ik iets een snapshot vind... maar hier helaas wel. Tevens vind ik de pose niet echt flatterend voor de persoon in kwestie.

Inhoud vind ik wel leuk, maar dan op een iets andere manier weergegeven? Lager standpunt, iets andere hoek? zw?
        Volkomen gelijk in, dit is zeker en vast geen showcase waardig.
        Gelieve toch eerst eens de titel van showcase te bekijken.

Greetz
        www.sergioprodi.com
        Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk bericht
          Volkomen gelijk in, dit is zeker en vast geen showcase waardig.
          Gelieve toch eerst eens de titel van showcase te bekijken.

Greetz
          show case mensen en modellen , maar dat wil toch niet zeggen of een foto show case waardig is ? dat heeft meer te maken met de kwaliteit van de foto.
          Om de forum regels er maar bij te halen.

aats hier je beste foto's van mensen of modellen welke je ter beoordeling wil tonen.

Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
          Showcase is bedoeld voor de betere foto.
          Het mag duidelijk zijn dat Showcase eerder is weggelegd voor fotografen met een zekere ervaring en kennis.

Wat kan helpen om te beslissen of je foto in Fotobeoordeling of in Showcase thuishoort is je af te vragen: Hoort deze foto thuis in mijn fotoalbum (fotobeoordeling) of is deze foto zo goed dat hij kan mee doen aan een foto-expositie (Showcase)?
          Bij twijfel post je best in Fotobeoordeling.

Ik denk dat je hier best mag twijfelen.
          Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
          Canon eos 7D Mijn site

Comment

De Ts is online geweest en heeft zijn foto niet aan de forum regels laten voldoen, hierom de foto verwijderd.
            Canon eos 7D Mijn site

Comment

Working...
            X