Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valerie ( met zonnebril )

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Valerie ( met zonnebril )

Vandaag ne zalige shoot gehad (met een mooi modelletje ) , dit zijn al enkele 'bril' resultaten.

Glenn
    Mijn site...
    vandaelefotografie.be
    * BD0916BE *

Re: Valerie ( met zonnebril )

hmm, de eerste vind ik de beste qua compositie, maar op de andere 2 platen komt ze wel wat jonger over.

Bij de laatste 2 spreekt de compositie me echter niet aan. De tweede heeft wat teveel ruimte bovenaan denk ik, en de derde doet eveneens wat vreemd aan.

Kan er niet meteen iets opplakken, maar ik denk dat het misschien het perspectief is. Denk dat je vooral bij de laatste beter wat meer groothoek had gebruikt om een mooier effect te bekomen.

Ben totaal geen expert op dit vlak hoor, dus weerleg m'n "kritiek" gerust

Het belangrijkste is natuurlijk dat jij en je model een leuke namiddag hebben gehad

Tom
    ~TDN
    fotoblog: www.tdn9.be

Comment

Mijn aandacht wordt vooral getrokken door die twee schuine streepjes op haar onderlip; níét door de bril.
      Vreemd!
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

vind alleen de eesrte opname redelijk.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Op de eerste foto is toch te zien dat er wat gekloond is rond de lippen en dat is jammer, voor de rest best een aardige reeks.
          Last edited by Wim1960; 28 mei 2008, 20:06. Reden: off topic commentaar verwijderd
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Voor mij zijn het eerder matige beelden !

1 - Vanwaar komt het afgesneden handje in beeld 1, hangt nergens aan vast en duikt op in het beeld, ik ben akkoord dat je ledematen kan en mag aansnijden, maar persoonlijk zou ik toch zorgen dat ze zichtbaar verbonden blijven.

2- Erg ongelukkige compositie, met storende reflectie's in de bril, en een onbeschaamde inkijk in de neusgaten, wat in het algemeen ook als minder mooi wordt aanzien. Storende muur op de voorgrond, die erg veel aandacht vraagt en niet echt een bijdrage vormt voor het beeld.

3- Hier zit je met dezelfde problemen als in foto 2, komt er nog bij dat de muur als achtergrond te scherp is. Qua compo vind ik deze het best van de drie.

MVG, Jeff
            Last edited by Digipics357; 29 mei 2008, 09:07.
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

1ste denk ik is redelijk zeker compositie andere twee weet ik niet maar kunnen me precies niet echt bekoren....efkes overnieuw en het komt zeker goed!!
              Last edited by Wim1960; 28 mei 2008, 20:07. Reden: off topic commentaar verwijderd
              http://www.jvs-photography.be/

Comment

We hoeven elkaar in een foto topic niet in de haren te vliegen, geef commentaar als het opbouwend is of als de TS er iets mee kan. Iemand afkammen is niet zo moeilijk.

Wie de schoen past trekt hem aan

Sorry voor de anderen , ik heb even het commentaar aangepast in sommige reacties, zodat we een schonere voortgang kunnen hebben. Graag uw begrip hier voor.
                Reacties op deze actie graag per pm .
                Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                Canon eos 7D Mijn site

Comment

qua plaat en comp no3 voor mij.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Hier scheelt toch iets met de huidkleuren, alsof er beetje verkeerd gespeeld is met curves in photoshop of op één of ander manier bewerkt zijn...

Er zit een onnatuurlijk roze schijn in en het lijkt alsof ze van kop tot vinger make-up draagt. Bijvoorbeeld op foto 2 en het voorhoofd op foto 1.

Poses zijn natuurlijk niet zo spontaan, en ik vind dat de derde het meeste potentieel had. Alleen jammer dat de arm niet helemaal evenwijdig is met de schuine rand van de muur links.

Comment

Working...
                    X