Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Jammer dat hetgeen het meisje in haar handen heeft overbelicht is.
Ga dan je monitor maar eens vlug calibreren als je daar tenminste al ooit van hebt gehoord ; m.a.w je bent me weer aan het zoeken nietwaar ?
Sta open voor alle kritiek maar niet van jou of van de inmiddels verdwenen Frederic !
De stof mocht inderdaad iets zachter, maar ik zou nu niet echt zeggen dat ze overbelicht is. De mooie compositie maakt dit dan trouwens ook maar een klein min-puntje.
Jammer dat hetgeen het meisje in haar handen heeft overbelicht is.
Het is iets lichter dan de rest waardoor het wat opvalt, maar naar mijn mening is het zeker niet overbelicht.
awacs457: Een mooie foto maar persoonlijk vind ik ook wel dat het doek(?) wat donkerder had gemogen, het leid een beetje de aandacht van het model af ...
Comment