Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oef.... 3 prachtplaten man..
No3 is heeeeel fraai. maar waarom niet even die achtergrond wat strakker maken?
Is sex met pixels hoor, maar met zo'n foto in mijn port zou ik een paar uur flink gaan stoeien
Prachtige 3e foto! (al vind ik hem een beetje te donker bovenaan.)
Nr 1 is ook een hele mooie maar de blik vind ik een beetje vreemd ... (Kwestie van smaak neem ik aan)
De 2e vind ik minder geslaagd, wederom door de (vijandige?!) blik. Tevens mocht het gelaat iets minder donker zijn.
Maar toch 3 fantastische foto's die mij zeker kunnen bekoren. Puik werk!
ben zelf nog maar amateur, maar...
bij de 3e plaat lijkt de linker arm wat uitgebrand te zijn. Mij stoort dat een beetje, maar gezien de heel erg goeie reacties van de pro's op dit forum (MadMax bv) heb ik het wss fout... wie kan mij zeggen waarom dat hier geen probleem vormt, dat uitgebrandde?
mijn voorkeur gaat naar 2e plaat. de schaduw van de benen vind ik erg leuk!
hoe dan ook, 3 platen die ik zou willen kunnen maken...
Comment