Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sofie (II)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sofie (II)

1.

2.

3.

De laatste beelden van m'n laatste shoot...
    Ik kom nog wel terug binnen x-aantal tijd. Ofwel in de showcase, ofwel in de verkoopsrubriek

Adios en bedankt voor alles

Model: Sofie Naesen
    Visagie: Peggy
    Fotografie: FotoFre

Mvg,
    Frederic

Re: Sofie (II)

Voor mij nummer 2 hoor!
    Deze vallen me meer in de smaak dan reeks 1

Comment

Ook de tweede, daar wordt de aandacht gecentraliseerd
      jammer van die nagels (mocht iets vrouwelijker)
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

leuke reeks, alleen bij de eerste opname zou ik de ogen eraf halen, gaat alle aandacht naar de mond en de aardbei.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ook weer een prachtreeks met no2 als uitschieter.

(idd potver van die nagels.. zonde man. )
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
            Ik kom nog wel terug binnen x-aantal tijd. Ofwel in de showcase, ofwel in de verkoopsrubriek

Huh? Mis ik iets? Stop je er mee of zo??

Comment

Nr.1 had ik liever het stuk van het rechtse oog niet op foto gezien.
              Nr.2 is echt wel BANGELIJK
              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                Nr.1 had ik liever het stuk van het rechtse oog niet op foto gezien.
                Heb er ook over getwijfeld, maar 'k zat een beetje vast in m'n compo.
                Wil ik bijcroppen en m'n 2/3 verhouding behouden, dan zou ik ofwel in de linker wenkbrauw, ofwel een stuk van haar mond moeten wegsnijden.
                Rechts een stuk bijzetten en links dat oog afsnijden was ook niet echt een optie omdat de mond dan tegen de linkerrand zou kleven, wat ook niet mooi is.
                De compo is de gebleven zoals hij was bij de opname, en eigenlijk persoonlijk nog het meest mee te leven op die manier.

@Hans: klopt, zoals je ondertussen vernomen hebt via PM

Mvg,
                Frederic

Comment

Wie gaat er hier dan af en toe tegen de schenen stampen? (grapje)
                  Maar ja, we hebben Hans ook nog natuurlijk.

Pauze inlassen?

Comment

Mvg,
                    Frederic
                    Ik denk dat de meesten dit niet gaan vatten.

Mvg,
                    Frederic
                    En met dit zijn ze ook niet echt wijzer geworden.
                    Nu ben je niks verplicht natuurlijk maar ik denk dat een beetje info wel op zijn plaats is, nu is het boter noch vis.

Ik neem aan dat je het wel bekend wilt maken anders had het niet in je beginpost gezet.

Qua foto's ga ik ook mee met nr2, met of zonder nagels maakt me eingelijk niet zoveel uit.
                    Daar kijk ik langer naar, en icm je mogelijke stopzetting doet deze het.

Wat je ook gaat doen in de toekomst, wens ik je het beste.

Greetz rich
                    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Heb er ook over getwijfeld, maar 'k zat een beetje vast in m'n compo.
                      Wil ik bijcroppen en m'n 2/3 verhouding behouden, dan zou ik ofwel in de linker wenkbrauw, ofwel een stuk van haar mond moeten wegsnijden.
                      Rechts een stuk bijzetten en links dat oog afsnijden was ook niet echt een optie omdat de mond dan tegen de linkerrand zou kleven, wat ook niet mooi is.
                      De compo is de gebleven zoals hij was bij de opname, en eigenlijk persoonlijk nog het meest mee te leven op die manier.

Mvg,
                      Frederic
                      Rare "kwibussen" die hier in dit topic posten???
                      Ze zeggen iets maar in feite héél weinig...mensen die hun foto's hebben bekeken, eventueel er een waardering hebben bijgeplaatst verdienen dan ten minste te weten of je er daadwerkelijk mee stopt.
                      Het kan natuurlijk gaan om privézaken maar dan stuur je ook geen PM naar bepaalde personen...en laat je de anderen even wijs...
                      Ik heb hier de laatste weken niet meer kunnen volgen omdat ik het te druk had en dus heb ik waarschijnlijk wél het een en het ander niet gezien.
                      Maar komen en gaan ...het zal altijd wel zo blijven zeker?
                      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                      BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
                        Rare "kwibussen"

Dat is dan nog zacht uitgedrukt ..

Comment

Opnieuw een drama in wording!

De laatste woorden voor ik mijn laatste adem uit blaas.
                          Ooit zal ik verrijzen. Ofwel langs de schouw, ofwel langs het dak op mijnen ezel.

Adieu en bedankt voor alle foto's

Comment

Hup, nog een messteek of 2, 3 in de rug en we kunnen er weer tegen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                              Dat is dan nog zacht uitgedrukt ..
                              Oorspronkelijk geplaatst door awacs457
                              Anders is het wanneer iemand "de persoon achter het toestel" viseert en dat is bij Frederic het geval en zo zijn er nog wel enkelen hier op het forum.
                              Was het deze moraalridder niet die deze woorden in dit topic schreef...?

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                              Hup, nog een messteek of 2, 3 in de rug en we kunnen er weer tegen .
                              Inderdaad Hans, de typische forummentaliteit dezer dagen... Trouwens één van de redenen van m'n beslissing...

Iemand nog messen...? 't is de moment nu er nog plaats is.

Mvg,
                              Frederic

Comment

Working...
                              X