Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

empty

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• empty

http://www.duister.org

Re: empty

Heel mooie evenwichtige foto, prachtig
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Leuk hoor, die opdeling in 4

Comment

heel mooi

grt frank

Comment

mooi shot, zie alleen de emptiness er niet in.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            mooi shot, zie alleen de emptiness er niet in.
            grt,bouk.
            Ik wel hoor, zoek maar eens goed.
            Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

mooie foto , ik mis iets scherpte, maar artistiek gezien is dat hier niet nodig.
              Wat ik mij zelf afvraag is waarom het model half gekleed is ? Waarom geen broek aan, of alles uit, af alleen een slip en evt. BH (wat me bij deze foto heeel mooi zou lijken) Ik vind het nu toch nog net te "gevuld" . Dan denk ik dat je vlakverdeling nóg mooier uit was gekomen.
              Maarja ....dat moet ook je model aandurven natuurlijk.
              Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
              Canon eos 7D Mijn site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                Waarom geen broek aan, of alles uit, af alleen een slip en evt. BH (wat me bij deze foto heeel mooi zou lijken) Ik vind het nu toch nog net te "gevuld" . Dan denk ik dat je vlakverdeling nóg mooier uit was gekomen.
                was ook meteen mijn eerste gedachte...
                maar zeker alweer een heerlijk kijk/denk/voel/verzin,... beeld
                Scotty... beam me up !!!

Comment

Wat ik mij zelf afvraag is waarom het model half gekleed is ? Waarom geen broek aan, of alles uit, af alleen een slip en evt. BH (wat me bij deze foto heeel mooi zou lijken) Ik vind het nu toch nog net te "gevuld" . Dan denk ik dat je vlakverdeling nóg mooier uit was gekomen.
                  Ja, maar toch vind ik dat het model op deze manier sensueler (mysterieuser) overkomt. Wat toch ten goede komt aan de foto in het algemeen. Ik vind ook dat op deze manier de foto een huiselijke, ontspannen sfeer krijgt wat volgens mijn persoonlijke mening niet zo zou zijn indien ze volledig gekleed was of alleen maar een slip en bh aan had . Hoedanook een prachtige foto
                  I love my D500

Comment

Mooi werk
                    mvg,
                    Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
                      Ja, maar toch vind ik dat het model op deze manier sensueler (mysterieuser) overkomt. Wat toch ten goede komt aan de foto in het algemeen. Ik vind ook dat op deze manier de foto een huiselijke, ontspannen sfeer krijgt wat volgens mijn persoonlijke mening niet zo zou zijn indien ze volledig gekleed was of alleen maar een slip en bh aan had . Hoedanook een prachtige foto
                      Leuk, en ook gelukkig maar, te zien dat ieder hierin zijn eigen smaak heeft
                      Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                      Canon eos 7D Mijn site

Comment

mooie foto , ik mis iets scherpte, maar artistiek gezien is dat hier niet nodig.
                        Ik durf alles aan
                        Volgende keer zal ik een slipje en bh aandoen, zullen zien wat dat geeft
                        Beginnende 'fotografe' en model
                        Canon EOS 1000D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Shanti-26 Bekijk bericht
                          Ik durf alles aan
                          Volgende keer zal ik een slipje en bh aandoen, zullen zien wat dat geeft
                          Die staat .......ik denk echt als je de foto op die manier had genomen jij er nog netter uit was gekomen, maaaaar het blijft smaak.
                          Canon eos 7D Mijn site

Comment

Working...
                          X