Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gepozeerd in de natuur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• gepozeerd in de natuur

[De eerste en de derde foto zijn te groot: max. 900 pixels aan de langste zijde. Deze foto's werden verwijderd.
    De derde foto hadden we al eerder gezien: dubbel posten is niet toegestaan.
    Advies: forumregels nog eens goed lezen, en de raad in de commentaren opvolgen]

1: een schatig lacheje

2: liggen tegen een boom stronk

3: veriefd koppeltje
    Last edited by lut; 17 mei 2008, 12:01.

Re: gepozeert in de natuur

Voor mij zijn dit Kiekjes voor den Album !
    Zeker geen showcase waardige beelden, U verkoos hier te posten, geen probleem hoor, Maar de commentaar krijg je der bij !

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Nee... sorry, deze foto's hebben het niet voor mij.
      De centrale composities die heel slecht afgesneden zijn. Er zit niets speels in, het aanwezige licht wordt amper gebruikt.
      Veel lezen, veel foto's bekijken, veel fotograferen en binnen een paar maanden nog eens terug proberen.
      En probeer de foto's misschien op een normaal formaat te posten... Bovendien dacht ik de laatste al eens gezien te hebben...

Comment

Jeroen je bent misschien een schatje, maar je foto,s zijn lang niet mooi of schattig.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Gelieve de sticky's eerst te lezen alvorens hier te posten. Foto's zijn slecht.

Comment

Ja jeroen ik moet de bovenstaande kritiek bijtreden, maar niet getreurt je moet ergens beginnen, volgende keer in fotobeoordeling posten.
            En vooral veel kijken en lezen hier op het forum, maar laat je niet ontmoedigen blijven posten en oefenen veeeeeeeel oefenen.

mvg duindistel

Comment

ik vind de foto's ook niet echt passen in de showcase ...
              Last edited by Astou; 17 mei 2008, 12:18.

Comment

Er is nog veel werk aan je foto's alvorens ze in showcase te posten.

Nu, elk begin is moeilijk. Kijk en leer op dit forum. En post je foto's onder fotobeoordeling.

En de opmerkingen over taal en spellingsfouten vind ik zoals gewoonlijk ongepast. Ze mogen dan al ergerlijk zijn, er opmerkingen over maken is al jaren "not done" op het internet. Lees eens iets over netiquette.

Internetfora zijn er voor iedereen, ook voor mensen met dyslexie, met een leerachterstand, met taalmoeilijkheden, ...
                Het is niet omdat iemand niet foutloos kan schrijven dat hij/zich niet zou mogen uitdrukken.
                Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                  En de opmerkingen over taal en spellingsfouten vind ik zoals gewoonlijk ongepast. Ze mogen dan al ergerlijk zijn, er opmerkingen over maken is al jaren "not done" op het internet. Lees eens iets over netiquette.

Internetfora zijn er voor iedereen, ook voor mensen met dyslexie, met een leerachterstand, met taalmoeilijkheden, ...
                  Het is niet omdat iemand niet foutloos kan schrijven dat hij/zich niet zou mogen uitdrukken.
                  Juist... maar, heb ik ergens iets gemist ? Je bent de eerste die er over begint .

Comment

Re: gepozeerd in de natuur

Net voor Pendragon heb ik een off-topic-reply verwijderd.
                    Deze was een reactie op zijn voorganger, die intussen zijn reply heeft aangepast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                      Juist... maar, heb ik ergens iets gemist ? Je bent de eerste die er over begint .
                      Niet de eerste. De reacties zijn blijkbaar al verwijderd. Maar goed ook.
                      Meer foto's op mijn website

Comment

Working...
                      X