Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het meisje aan het venster

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het meisje aan het venster

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
    Sergio , ambetante vent , ga eens op modellennet of elders je gal uitspuwen ; hier is het een forum voor fotografen !
    Ik zit hier dus op de juiste plaats vermits ik fotograaf ben

Of zijn fotografen in jouw visie enkel mensen die positieve comments geven?!
    Last edited by Sergio_Nikon; 18 mei 2008, 14:14.
    www.sergioprodi.com
    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

De foto's van AWACS457 zijn mij ondertussen reeds genoegzaam bekend. Ze getuigen steeds van een grote technische bagage maar krijgen meestel de ( terechte ) kritiek ieder dat de maker iedere vorm van vernieuwing schuwt en steeds op veilig speelt.
      Het verheugt mij daarom dat dit met deze foto niet het geval is. ( andere belichting , andere cadrage ).
      Uiteraard zitten er een aantal fouten in de foto ( reeds voldoende gemeld ! ).
      Ik zou het dan ook spijtig vinden wanneer de kritiek aanleiding zou geven om met deze nieuwe piste te stoppen.
      Besluit : doe zo verder maar leer toch eindelijk eens leven met kritiek !!!!!

Comment

Zoals al reeds is gezegd: een heerlijk eigenzinnige foto die een hoop regels overtreedt. En toch gewoonweg knap.

Als je er iets aan wil veranderen dan zou ik het stukje van haar linkerarm wegwerken.
        Beauty need only be a whisper
        Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk bericht
          Of zijn fotografen in jouw visie enkel mensen die positieve comments geven?!
          Wel, het valt wel op dat AWACS enkel reageert om tegenreacties te geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
            Wel, het valt wel op dat AWACS enkel reageert om tegenreacties te geven.
            Nog erger, zelfs geen reactie op hetgeen hij quote.
            Alleen even een mening van iemand aanhalen en dan de persoon zelf aanvallen zonder te reageren op de commentaren van deze persoon.

Zie de reactie's op Frederic De Smet en Sergio_Nikon die hun eigen mening uitspreken over de foto.
            Dan moet er gereageerd worden door awacs457 maar niet op de commentaren, maar rechtstreeks tegen deze personen.

En volgens mij is dit net hetgeen awacs457 tegenstaat zie:
            Als iemand mijn foto's negatieve kritiek geeft daar kan ik mee leven ;
            Anders is het wanneer iemand "de persoon achter het toestel" viseert en dat is bij Frederic het geval en zo zijn er nog wel enkelen hier op het forum.
            Het geeft je op de duur tegenzin om hier nog wat te posten.
            Als ik hier op dit forum op een van mijn beelden hoe goed die ook mag zijn een reactie zie van "Frederic de Smet" of Fotofolio dan weet ik dat het negatief is , ik moet het zelfs niet meer lezen.
            Dit heeft niks meer te maken met constructieve comments , dit is gewoon op een kinderachtige manier de fotograaf viseren, niet meer of niet minder!
            Volgens mij meet awacs457 zelf met 2 maten.
            Als het een goede kritiek betreft dan is er geen vuiltje aan de lucht.
            Maar als het een slechte kritiek betreft dan word deze persoon aangevallen ipv het over zijn kritiek te hebben of dan moet iemand maar ergens anders zijn ding gaan doen omdat het niet hetgeen is wat je wilt.

Over de foto,
            Ben ik het voor het grootste deel eens met voorgaande commentaren over het stukje arm en het scherpte verloop.
            Qua pose en licht kan ik hem weer wel smaken.

Greetz rich
            D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Ben het wel met Bouk eens, gewoon eens anders dan anders, moet kunnen, alleen die witte lijntjes aan de rug van de jurk die trekken op mijn monitor nog al de aandacht...

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              vind het een lekker eigenwijs genomen opname, wel jammer van dat stukje linkerarm.
              grt,bouk.

Comment

Working...
              X