Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zie een serieus overbelichte hals, een slordig stuk loshangend lint, een stompje arm dat uit de rug komt piepen...
Ook een iets hoger standpunt ware beter geweest, zodat je iets minder in haar neusgaten kijkt.
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Toch serieus slordig als ik eerlijk mag zijn.
Ik zie een serieus overbelichte hals, een slordig stuk loshangend lint, een stompje arm dat uit de rug komt piepen...
Ook een iets hoger standpunt ware beter geweest, zodat je iets minder in haar neusgaten kijkt.
Nee, 'k heb al stukken beter van je gezien...
Mvg,
Frederic
Hier ga ik zelfs niet op reageren ,denk er het mijne over !
Toch serieus slordig als ik eerlijk mag zijn.
Nee, 'k heb al stukken beter van je gezien...
Mvg,
Frederic
Is dit commentaar geven om te geven of wat...??
De foto kan je niet aanspreken tot daar Okéé...!!
maar de rest is kwatch !!
neem nu even de neusgaten...??
pfff....
ik erger me mateloos, neemt alle plezier om beelden te posten op BD weg...
grts. luc,
een slordig stuk loshangend lint
dat heb je nu eenmaal met dat soort kleedjes
wat ik een beetje spijtig vind is dat de hand op de trapleuning niet helemaal scherp is.
Ik zou aan de linkerkant ook wat meer ruimte laten denk ik (maar da's en persoonlijke smaak)
Over de "belichting" wil ik het niet hebben. Alhoewel dat zwart kleed wel heel mooi belicht is. Wel over de compo.
De compo van deze foto is lekker buiten de traditionele "regeltjes" gegaan. (model kijkt tegen de rand van de foto aan... Brrr....)
Maar dat is tegelijk ook de sterkte van deze foto.
Maar haar hand, met juwelen, op (en met) de trapleuning maakt alles weer goed. Leuke compo dus.
Misschien was de foto ietsje beter voor mij als die juwelen een beetje scherper zouden zijn. Maar dat was de uiteindelijke keuze (bewuste denk ik) van de fotograaf.
Is dit nog wel allemaal op de bal ? Volgens mij wordt hier (langs beide zijden) meer de spelers geviseerd ...
Ik ga mij niet moeien in de discussie tussen oude en nieuwe garde, want ik versta daar geen ene moer van (je klikt met een jonge of iets minder jonge vinger en daar staat een beeld op, toch ?)
On topic :
. Model kon inderdaad beter iets meer links hebben gestaan
. Nek : idd borderline, maar toch mooi (is nu eenmaal zo bij natuurlijk licht)
. Blik van het model : lekker goed !!
. Die rechter arm : daar zit wel een klein probleempje...
. Dat lintje van het kleedje : love it
Dus, geen slechte foto, maar voor verbetering vatbaar en als iemand daar kritisch wil over zijn, dan mag dat toch ook ?
Dat is nl. waar ik zelf altijd op hoop bij een posting...
Mocht de mening van een junior (op fotogebied) tellen : dat is die van mij...
Je kan inderdaad problemen hebben met de compo maar volgens mij was het juist de bedoeling om het model buiten de foto te laten kijken (titel: meisje aan het venster). Foto heeft toch wel wat vind ik.
Comment