Mooie gezichtsuitdrukking.
De groenzweem, vooral in nummer één, vind ik ook wel kunnen.
jammer: de omgeplooide rand van het Tshirt; dat ze niet voor dat roestige bakje staat. Het staat zo vlak naast haar dat het stoort.
Mooie gezichtsuitdrukking.
De groenzweem, vooral in nummer één, vind ik ook wel kunnen.
jammer: de omgeplooide rand van het Tshirt; dat ze niet voor dat roestige bakje staat. Het staat zo vlak naast haar dat het stoort.
Volledig mee eens, behalve het t-shirt... 't is een kind, dus 't moet kunnen. Kleding die niet juist zit, een haarlok die voor de ogen hangt... 't zijn dingen die ik eerder een plaatje spontaan weet maken dan slecht.
geef mij maar foto n°2. heerlijk vind ik hoe de voeten daar naar binnen wijzen. mouwen over de handen, blik van je model, kleuren... vind ik allemaal heel mooi passen in dit plaatje
prachtige foto voor mij, waar ik eigenlijk niet echt iets negatief over kan zeggen
nummer 1 spreekt mij minder aan omdat ik daar het contrast tussen het lichte deel van haar gezicht en het donkere deel van haar gezicht veel te groot vind
Waarom ze niet lacht? Jeudige en vrouwelijke koppigheid , maar ik vind het wel passen.
Het omgeplooide T-shirt stoort me persoonlijk niet.
De nabewerking is natuurlijk persoonlijk maar ik vind ze zo beter als de originele. (niet achter achter vragen want heb ik niet meer )
Van dat roestig bakje had ik nadien ook wel een beetje spijt. Was me op dat ogenblik zelf niet echt opgevallen.
Comment