Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Namiddag met de kids

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Namiddag met de kids

Wat foto's gemaakt tijdens de voorbije zomerse dagen in de tuin.
    Wat kan er beter?

Kyra

PS: Ik had er al 1 gepost in fotobeoordeling, maar kreeg daar maar weinig reactie op. Hopelijk gaat het hier beter!
    Last edited by Wim1960; 16 mei 2008, 22:36. Reden: foto verwijderd, dubbelpost
    Nikon D50, Tamron 18-200, Nikor 35 1.8

Re: Namiddag met de kids

Sja..
    Altijd een moeilijke vraag wat er beter kan. Met dit soort foto's krijg je al snel het snapshot familiealbum gevoel. En daar is natuurlijk niks mis mee voor diegene die sterk bij de kinderen betrokken is, maar de foto's hebben voor de gemiddelde kijker niet een al te hoog/sterk wow gehalte.
    Dit bovenstaande niet negatief bedoelt, want technisch ziet het er goed uit. Hoewel plaat 2 (op het gezicht) imho onderbelicht is. Trek de levels maar eens op en je zult zien dat de plaat meer gaat sprankelen.

Ik denk dat als je een uurtje gaat stoeien met die kleine en wat zeepbellen dat er veel meer uit te halen is. Ga eens op de grond liggen en stel op de bel scherp ipv het kind. Ik geef maar een idee. Maak er iets abstracts van, zonder storende achtergronden of plastic schommels.

no1 vind ik sowieso de betere van de 2
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Moet Jorgen hierin volgen.

Ik krijg ook een leuk snapshot gevoel... Niks meer, niks minder.

Te veel oog voor de kinderen, te weinig voor de foto (niets mis mee op zich).

Bij foto 2 had je beter gebruik gemaakt van een reflectiescherm om het gezicht van het kind bij te lichten, of gewoon in te flitsen.
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Ok,

Dank voor de opbouwende kritiek.
        Dit was niet echt een "fotoshoot" maar meer een toevallige momentopname waar ik dan probeer het zo goed mogelijk te doen (wat niet gemakkelijk is met zulke kleine kinderen ).
        Nikon D50, Tamron 18-200, Nikor 35 1.8

Comment

Helaas mag je een foto maar één keer plaatsen vandaar dat de tweede foto is verwijderd, hij stond al in fotodiscussie.
          Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
          Canon eos 7D Mijn site

Comment

Working...
          X