Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste is geen misse foto, en kan misschien inderdaad wel zo in een scapa folder, maar hij spreekt mij gewoon niet aan.
De tweede is overbelicht, zeker weten, maar dat trekt (voor mij) de aandacht direct naar de ogen, die echt schitterend zijn! Geweldige foto zoals hij is, voor mij!
klassiekers... je hebt ze waarschijnlijk uit een tijdschriftje gescanned en dan hier upgeload... voor al de eerste... Waarom probeer je niet zelf eens mooie foto's te nemen in plaats van de professionele foto's zomaar over te nemen??
Waarom probeer je niet zelf eens mooie foto's te nemen in plaats van de professionele foto's zomaar over te nemen??
Gewoon omdat ik een beetje lui ben
Ik heb ze niet gescanned, ik heb een geheugenkaartje gevonden en deze foto's stonden er nog op ... niet doorvertellen hé
Gewoon omdat ik een beetje lui ben
Ik heb ze niet gescanned, ik heb een geheugenkaartje gevonden en deze foto's stonden er nog op ... niet doorvertellen hé
hoop dat je nog vele kaartjes zult vinden.
grt,bouk.
De eerste is idd een plaatje dat zo in de folder kan, de achtergrond stoort hier helemaal niet maar draagt bij tot de compositie en de leefwereld van deze kid's. Top dus
Bij de 2e moet ik helaas volgen wat betreft de belichting dat dit veel minder is, voor mij mocht het wat harder en met iets meer doortekening in het gelaat. Ook wat betreft de compositie is dit maar gewoontjes. Natuurlijk zit daar ook een stuk persoonlijke smaak bij.
De eerste is idd een hele leuke prent !
tweede vind ik ook wat licht.
MAAR ik moet de eerste keer nog meemaken dat mijn zoontje met een witte broek en ongekreukt hemdje bovenaan een boom geraakt
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison like.no.other
Comment