Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
smile
Collapse
X
-
-
Re: smile
Hey Matthias,
134 bezoekers en geen enkele reactie... Frusterend hé?
'k Heb zo'n beetje 't zelfde gevoel over mijn laatste post.
Ofwel moet je concluderen dat je zo super bent dat niemand iets durft opmerken, ofwel is het 't meest verselijke dat die bezoekers zagen en willen ze niet kwetsen.
Jouw foto vind ik best wel OK, al had ik persoonlijk misschien dat schermpje er volledig op gezet. Leuk beeld dus, maar iets te nipte kadrage (mijns inzien).
Succes verder!
SamMy Website: http://pixx.s2m.be
Fuji Finepix S3 Pro + Nikon AF-S-DX 18-200
-
De foto en het idee erachter zijn goed, maar wat mij 'stoort' is dat het niet een 'live'-beeld is. De persoon achter het scherm heeft een andere positie.
(En is zelfs geschoren?! of komt dit door het blur-effect?)Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X-off Bekijk berichtDe foto en het idee erachter zijn goed, maar wat mij 'stoort' is dat het niet een 'live'-beeld is. De persoon achter het scherm heeft een andere positie.
(En is zelfs geschoren?! of komt dit door het blur-effect?)de camera staat links van de monitor... en dat geschoren lijkt enkel zo door de DOF
Last edited by Matthias; 16 mei 2008, 23:41.5DmkIII en wat glas
Comment
-
hier in mensen en modellen passeren gewoonweg zoveel mooie plaatjes (jaja meestal scheune vrouwen) dat je gewoon geen tijd hebt om de andere te bekijken laat staan commentaar te geven...
stilletjes aan ga ik het toch opgeven om nog foto's in mensen en modellen te posten en mij nog wat meer bezig houden met mijn sport nu ik nog kanmaar daar wordt ik dan weer omsingeld door al die auto's (wat voor mij persoonlijk géén sport is!, sorry)
5DmkIII en wat glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk berichthier in mensen en modellen passeren gewoonweg zoveel mooie plaatjes (jaja meestal scheune vrouwen) dat je gewoon geen tijd hebt om de andere te bekijken laat staan commentaar te geven...
stilletjes aan ga ik het toch opgeven om nog foto's in mensen en modellen te posten en mij nog wat meer bezig houden met mijn sport nu ik nog kanmaar daar wordt ik dan weer omsingeld door al die auto's (wat voor mij persoonlijk géén sport is!, sorry)
On topic: jouw posting getuigt van knowhow en fotografisch inzicht.
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht... jouw posting getuigt van knowhow en fotografisch inzicht.Henri
Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
heel leuk gedaan, maar jammer dat er rechts geen duim zit.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
mooi beeld,
doe ze daar de groeten op de set.
ps: is dat fabrice's duim?
mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk berichthet beeld is volop tijdens de opnames gemaakt (vlug vlug dus) en is nochtans wel degelijk een live beeld hoorde camera staat links van de monitor... en dat geschoren lijkt enkel zo door de DOF
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Comment
-
Matthias... dit is gewoon een zalig plaatje.
Ik heb al veel foto's van je gezien, en heb enorm veel respect voor de manier waarop je vernieuwt. Ik heb hier al tientallen plaatjes van je de revue zien passeren die ongelofelijk tof gemaakt zijn, met aparte standpunten en een aparte kijk op de dingen.
Keep up the good work... wat bij betreft ben je heel goed bezig !!! (Ik zou wel willen blijven meegenieten)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk berichtmooi beeld,
doe ze daar de groeten op de set.
ps: is dat fabrice's duim?
mm
zo bruin ben ik (nog) niet
ik zal ze zeker en vast de groeten doen5DmkIII en wat glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtMatthias... dit is gewoon een zalig plaatje.
Ik heb al veel foto's van je gezien, en heb enorm veel respect voor de manier waarop je vernieuwt. Ik heb hier al tientallen plaatjes van je de revue zien passeren die ongelofelijk tof gemaakt zijn, met aparte standpunten en een aparte kijk op de dingen.
Keep up the good work... wat bij betreft ben je heel goed bezig !!! (Ik zou wel willen blijven meegenieten)
kzal zo meteen nog eens een specialleke bovenhalen in mensen en modellen5DmkIII en wat glas
Comment
Comment