Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deenah, the final session

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Deenah, the final session

Kleur rood is hier en daar wel aanwezig, maar neigt op mijn scherm eerder naar een rood/paarse tint.
    Overbelichte borst absoluut niet.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Ja, hier ook.
      Teveel rood in de huidtonen en neigen eerder nr roze.

Voor de rest vind ik het een mooi samenspel van natuurlijk en flitslicht.
      Fotofrans houdt allicht meer van een dramatische belichting, maar dit is voor mij goed gedoseerd.

Comment

Het enige wat overbelicht is, is een klein randje op de arm bij foto 2.
        De kleur helt idd wat naar het rood/paarse toe (schaduwgedeelte van het gezicht).
        Nuja, ik moet niks zeggen want kleuren is het laatste waar ik me mee bezig hou in PS

Comment

Ik vind de foto's goed, De kleuren storen helemaal niet.
          Wat betreft die opmerkingen over dat rode, wel daar ben ik het niet mee eens. Een huidskleur kan nu eenmaal wat roder zijn door zonnebrand of natuurlijk het kan zelfs ook bruiner zijn. En dan????

Aan die mensen die er een opmerking over gaven, willen jullie dan enkel modellen die wit zijn zoals een geisha?

Foto's zijn goed en horen zeker hier thuis.
          www.sergioprodi.com
          Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk bericht
            Een huidskleur kan nu eenmaal wat roder zijn door zonnebrand of natuurlijk het kan zelfs ook bruiner zijn. En dan????
            Wat is da nu voor zever?
            Ge moogt er van mij een roze olifant van maken of ne blauwen leguaan, als je dat wilt. Ze kon ook zonnebrand hebben, maar dat lijkt me niet. Zonnebrand ziet er ook zo niet uit.

Punt is, mensen zijn heel goed in het "spotten" of huidskleur natuurlijk is. Daarom is het ook zo moeilijk om die goed te krijgen. Digitale camera's geven ook typisch te veel rood, dus het is ook niet ongewoon of zo.

Of de huidtoon goed of niet goed zit, is een bemerking gelijkaardig aan zeggen dat de dof niet goed zit, scherpte niet goed zit, belichting niet goed zit, ....

En dat zijn bemerkingen die men typisch verwacht op een fotosite, niet ?

Comment

Working...
            X