Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Handgeboeide kinderen in Myanmar (figuurlijk)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Handgeboeide kinderen in Myanmar (figuurlijk)

Dit is werkelijkheid in Myanmar.
    Militaire bondage en wat er uitvloeit...

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Re: Handgeboeide kinderen in Myanmar (figuurlijk)

Het kan heel goed zijn dat ik hier de enige ben, maar ik snap het verband tussen de titel en de foto niet goed. Ik zie etende kinderen maar meer niet ...

Ik denk dat je met je foto iets wil aantonen, maar de boodschap is bij mij in elk geval niet aangekomen. Als ik de foto zonder de titel had gezien, dan had ik gedacht: kinderen die in de buurt van hun huis aan het spelen zijn. Maar deze sfeer komt dan niet overeen met 'gehandboeide kinderen'.

De foto vind ik overigens wel goed. Spijtig van de gesloten ogen van die linkse jongen mss, maar dat is echt een detail.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Astou Bekijk bericht
      Het kan heel goed zijn dat ik hier de enige ben, maar ik snap het verband tussen de titel en de foto niet goed. Ik zie etende kinderen maar meer niet ...

Ik denk dat je met je foto iets wil aantonen, maar de boodschap is bij mij in elk geval niet aangekomen. Als ik de foto zonder de titel had gezien, dan had ik gedacht: kinderen die in de buurt van hun huis aan het spelen zijn. Maar deze sfeer komt dan niet overeen met 'gehandboeide kinderen'.

De foto vind ik overigens wel goed. Spijtig van de gesloten ogen van die linkse jongen mss, maar dat is echt een detail.
      Dank voor reactie.
      Situatie in Myanmar is gebonden aan een militaire junta en is zeer complex. Dit is het land van goud, goud en goud. Maar de bevolking heeft weinig of geen inspraak.
      Mss dat ik een fotoverhaal post waar ik de situatie wat beter kan aantonen.

Henri
      lidnummer: BD0435BE

Comment

ga wel mee met Astou, misschien je laatste zin de oplossing.
        maar ja er is wel heel wat gebeurd nu.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
        X