Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb het wat moeilijk met de nabewerking. Dat je van harde contrasten houdt (en heel wat informatie weggooit -'k moet het toch even zeggen -), respecteer ik.
Wat ik bedoel is de vlekkerigheid van de huid (gladde stukken, afwisselend met ruwe), vooral rond de hals/linkerborsstreek. Ook bv rechterzijde van het gelaat van de vrouw, tegen het haar.
Ik zou ook opletten, als je de contrasten zo opdrijft dat er niet téveel dichtloopt. Zo lijkt mij het linkeroog iets teveel dichtgelopen, waardoor het mij bijna een 'blauw' oog lijkt.
Veel kan natuurlijk komen door de resampling, maar ik denk het niet.
Nu moet je gewoon, alles wat ik gezegd heb, delen door 10, want zooo erg is het nu ook allemaal niet. Maar toch...
supper plaat
mooie omzetting en nabewerking, zeer passioneel en zeker ook mooi uitgevoerd door de modellen.
ik ben trouwens je filmpjes op youtube aan het bekijken, zeer leerrijk voor een beginner als ik
Wat de nabewerking betreft, moet ik Maniac volgen.
Je smijt té veel weg, vooral in de schaduwen (black level te ver doorgetrokken ? ) en ook vlekkerig op de huid.
De nabewerking zou ik nog eens herbekijken.
Comment