Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sun-days

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sun-days

Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk bericht
    Leuke topic om te lezen.

Ik wil hier eens op reageren en voor eens en altijd zeggen dat heel die heisa over bewerken of teveel bewerken, maar is moet gedaan zijn.

Foto's moeten 'verkoopbaar' zijn, dat wil zeggen zodanig afgewerkt dat het model, de fotograaf, de ouders of zelfs een editor van een magazine tevreden zijn.
    Ik kreeg ook wel al eens een opmerking dat er soms in een foto weinig textuur zat. Heb hem met hand en tand uitgelegd dat modellen er nu eenmaal dikwijls willen uitzien zoals in de boekskes. Na enkele mails over en weer heb ik die discussie met die man toen ook stopgezet wegens nutteloos en geen oren aan zijn kop.

Nu effe ON-topic: het is gewoon een knappe plaat die in mijn ogen af is en waar ik zeker van ben dat alle partijen tevreden zijn met het beoogde resultaat
    Je kan het echt niet beter zeggen

Prachtige plaat, heel zacht licht!!
    ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

http://www.esveaa.be

Comment

Ik vind dit één van de mooiste opnames die ik de laatste tijd heb bekeken.
      Ik krijg er eigenlijk niet genoeg van...

Prachtig belicht en wat een verloop in de foto

Als je dit dan ook nog kan combineren met haarscherpe, doordringende ogen en een prachtig kleurenspel... Wel dan heb je een topper
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

prahtig met die ogen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
          Als je dit dan ook nog kan combineren met haarscherpe, doordringende ogen en een prachtig kleurenspel... Wel dan heb je een topper
          Beide kids zijn binnenkort te zien in het toonaangevende kids-fashion magazine VOGUE bambini
          www.fotofolio.be

Comment

mooi licht en blur

Comment

Working...
            X