Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sun-days

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sun-days

Omdat ik laatst een PM kreeg van een BD-lid die me vroeg of ik ook nog niet geflitste foto's maak,
    wou ik deze graag delen. Invullicht met een zebra reflectiescherm.

Tessa genoot van de zonnestralen tijdens onze sessie, leunend tegen een graffiti muur.

Iso 100 - 120mm - f2,8 en 1/200.

.
    www.fotofolio.be

Re: Sun-days

Compo, scherpteverloop en kleuren vind ik geslaagd.
    Minder vind ik dat het licht van onderen komt.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

mooi geheel geworden.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zéér mooie foto

Comment

Schoontje !

Deze is bijgecropt, neem ik aan?

Comment

mooie ogen
            Fujifilm S2 pro | www.ZoOb-style.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
              Schoontje !

Deze is bijgecropt, neem ik aan?
              Nee is met een Hasselblad H3DII gemaakt, I wish

Is inderdaad een crop omdat deze in de portfoliomap van Tessa moest passen, daarmee.
              www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                Nee is met een Hasselblad H3DII gemaakt, I wish
                Eens nr dat beestje gekeken. Leuk machientje.

Een tijd geleden lanceerde ik het idee dat de ultieme DSLR ééntje zou zijn waar je ijsblokjes zou kunnen in kappen. De sensor koelen zorgt immers voor heel wat minder ruis.
                Maar nog nooit van een DSLR/camera met koeling gehoord, wat ik wel raar vond. Het idee is nochtans niet origineel. Sensors van satellieten worden al veel langer gekoeld.

Maar deze heeft dus effectief een koeling.
                Voor de prijs mogen ze ook een slot voorzien om uw pint in koel te houden.

Comment

Leuke pose Ik vind de lichtval minder.
                  Grt,
                  Hexagon

Comment

Ik vind het een prachtplaatje en ben jaloers op jouw buitenopnamen. Lichtval stoort me totaal niet en is weer anders dan 'standaard'
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      Ik vind het een prachtplaatje en ben jaloers op jouw buitenopnamen.
                      Niet jaloers zijn hoor, 't is allemaal photoshop

(kreeg gisteren een mailtje van iemand die me onrechtstreeks verweet dat ik "cheat" met mijn foto's, hij wou het origineel van deze zien. Volgens hem kon ik met de exif-waardes dit resultaat nooit bekomen - ik moet minstens geflitst hebben of het is een "kunstmatige" blur ... ik heb hem gelijk gegeven, tegen zo'n mensen discussieer ik niet meer ).
                      www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                        Niet jaloers zijn hoor, 't is allemaal photoshop

(kreeg gisteren een mailtje van iemand die me onrechtstreeks verweet dat ik "cheat" met mijn foto's, hij wou het origineel van deze zien. Volgens hem kon ik met de exif-waardes dit resultaat nooit bekomen - ik moet minstens geflitst hebben of het is een "kunstmatige" blur ... ik heb hem gelijk gegeven, tegen zo'n mensen discussieer ik niet meer ).
                        Ik moet toegeven dat ik een aantal posts geleden ook niet wist wat ik moest geloven (Dark Dave). Hoe een foto, zonder nabewerking, er zo uit kon zien.
                        Toen ik het origineel zag, kwam ik tot inzien dat ik nog een laaaaaange weg te gaan had..

Comment

Hele mooie foto en de ogen vind ik hier prachtig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                            Ik moet toegeven dat ik een aantal posts geleden ook niet wist wat ik moest geloven (Dark Dave). Hoe een foto, zonder nabewerking, er zo uit kon zien.
                            Toen ik het origineel zag, kwam ik tot inzien dat ik nog een laaaaaange weg te gaan had..
                            Tjah, binnenkort moeten we overal ons origineel plaatsen om aan te tonen dat we toch een klein beetje de boel tijdens de shoot onder controle hebben. Net alsof alles met PS te redden valt ...

Weet je, ik doe de laatste tijd heel wat communies en als ik de mensen (na het tonen van de onbewerkte resultaten in een webalbum) vraag welke ik moet bewerken dan snappen ze niet wat ik bedoel ... "ze zijn toch goed zo", zeggen ze dan.
                            www.fotofolio.be

Comment

Leuke topic om te lezen.

Ik wil hier eens op reageren en voor eens en altijd zeggen dat heel die heisa over bewerken of teveel bewerken, maar is moet gedaan zijn.

Foto's moeten 'verkoopbaar' zijn, dat wil zeggen zodanig afgewerkt dat het model, de fotograaf, de ouders of zelfs een editor van een magazine tevreden zijn.
                              Ik kreeg ook wel al eens een opmerking dat er soms in een foto weinig textuur zat. Heb hem met hand en tand uitgelegd dat modellen er nu eenmaal dikwijls willen uitzien zoals in de boekskes. Na enkele mails over en weer heb ik die discussie met die man toen ook stopgezet wegens nutteloos en geen oren aan zijn kop.

Nu effe ON-topic: het is gewoon een knappe plaat die in mijn ogen af is en waar ik zeker van ben dat alle partijen tevreden zijn met het beoogde resultaat
                              www.sergioprodi.com
                              Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

Working...
                              X