Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooie compo en sterke blik op het knappe model inderdaad...
Vind enkel de kleuren wat flets (maar dat licht misschien aan mijn scherm??)
Was ook niet de bedoeling dat het een kleurfoto zou worden met veel contrast.
ik heb wel degelijk enkele setups geprobeerd en ook met 2 softboxen, en dan had je inderdaad meer kleur en een beter uitgelicht "portret", maar dan had ik niet dit effect, en dit is wat ik wou
www.sergioprodi.com Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!
mooi gedaan, maar een beter effect, had het model naar ons (in de camera) gekeken.
grt,bouk.
Neen vond ik niet, hebben we ook geprobeerd en dan krijg je een te vlakke open mond, maar je ziet de contouren niet zoals je die nu wel ziet. Rechtaan heb je gewoon een opengesperde mond, maar zie je de bijtbeweging niet.
www.sergioprodi.com Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!
Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_NikonBekijk bericht
Neen vond ik niet, hebben we ook geprobeerd en dan krijg je een te vlakke open mond, maar je ziet de contouren niet zoals je die nu wel ziet. Rechtaan heb je gewoon een opengesperde mond, maar zie je de bijtbeweging niet.
Ik denk dat deze hoek inderdaad een beter, dynamischer, beeld geeft.
Comment