Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fruit (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fruit (18+)

Oorspronkelijk geplaatst door DaVinzius Bekijk bericht
    On topic

Mooie borsten en mooie touwen en zeker niet de slechtste naaktfoto die ik hier op BD gezien heb.

off topic

Ik vind dat er hier een hele hoop preutse mensen tussen zitten , naakt kan wel maar als er een borst word afgebonden is het pervert dit zegt mijn inziens meer over je eigen perverse geest dan over deze foto.
    Deze foto geeft niet meer bloot dan de gemiddelde naaktfoto op dit forum hetgeen jij er bij denkt zit hem dus niet in de foto maar in uw hoofd.

Beginnen te leuteren over wat kan en niet kan op BD op basis van deze foto is wat kinderachtig als er nu een foto stond van tot bloedenstoe afgebonden tieten en een vagina vol met vuisten dan zouden we kunnen praten over wat kan en niet kan.

mvg
    Davinzius
    Man, laat je niet opjutten, je hebt gelijk over de moraalridders, maar die kom je overal tegen, net zoals vakidioten en andere engerds.
    Die hier niet tegen kunnen moeten maar naar een andere topic kijken!

Comment

Ik vind het een mooi beeld en hoort hier prima thuis.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iodario Bekijk bericht
        ik heb ook weer veel bijgeleerd:

dat je mij niet dikwijls meer zult treffen op dit forum met meerderheid aan moraalridders die bepalen wat creativiteit is (en wat niet) en tot waar het reikt en die telkens opnieuw in de plaats van de fotografen beslissen wat de bedoeling is van geschoten beelden.
        dat wil je je toeleggen op bepaalde 18+ fotografie, je ook eens wat landschappen moet posten want anders presenteer je altijd werk in een bepaald genre en dat is foei.
        dat er obsessie is voor symmetrie. dus voortaan wil ik enkel ook nog perfect symmetrische landschappen zien.
        dat er iets bestaat als smaakvolle naaktfotografie waarvan ik graag het ultieme beeld eens zou willen zien zodat ik dat ook eens kan kopiëren.
        dat met de kudde meelopen, de juiste ingesteldheid is.
        dat mijn geest hier pas gebonden wordt !!!

wat ik niet heb geleerd:
        ik vraag me nu toch spontaan af waarom de kerken toch zijn leeggelopen.
        He Iodario, ik ga proberen me niet te veel te laten opjutten en afschrikken door de moraalridders. Debatteren kan (soms) plezant zijn. Hoewel ik het ook wel eens beu wordt bij momenten. Maar ik zou zeggen, kom toch nog eens langs. Anders helt de weegschaal weeral wat meer over naar de verkeerde kant.

Patrick.

Comment

Working...
        X