Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fruit (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fruit (18+)

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
    Ben zeker niet puriteins, hou van naakt, maar dan voornamelijk als het naakt iets extra geeft aan de foto.
    Stel je voor de dame op de foto was niet naakt geweest?
    Volgens mij reageer je alsof er wel iets extra is!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
      Stel je voor de dame op de foto was niet naakt geweest?
      Volgens mij reageer je alsof er wel iets extra is!
      Ok, het heeft iets extra's : extra vlees...
      Maar extra artistieke waarde ????????????? Niet voor mij.
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Panoramix Bekijk bericht
        gelukkig maar dat er geen grenzen zijn en we onze creativiteit kunnen laten spreken, ook al denkt - gelukkig maar - niet iedereen gelijk over wat wel of niet mooi is !
        Creativiteit is zoiets als privacy. Je kan het gebruiken en misbruiken.

Comment

edit ter verduidelijking: "algemene opmerking die niets met deze foto te maken heeft:" : hiermee wil ik zeggen dat dit een persoonlijke opmerking van mijzelf is, waarbij ik niets over de foto zelf zegt, slaat geheel niet op comments van andere personen

hierbij hoop ik dat de ander comments terug over de foto kunnen gaan, sorry voor mijn opmerkingen. terug naar de foto
          Panoramix

Comment

Ik ben een ervaren fotograaf in naakt fotografie ( dit enkel ter verduidelijking ).
            Maar ik word van deze foto warm noch koud.
            Ik zie een deel van een vrouwen lichaam met touwen er om vastgelegd vastgelegd ( om in stijl te blijven ) met een heel vlakke verlichting.
            Deze foto kan mij in ieder geval niet boeien ( om nog eens in stijl te blijven ).
            Wellicht als instructie foto voor toekomstige knopenleggers goed geschikt ???
            m.v.g.
            www.foto-frans.nl
            workshops: ook met jouw eigen model ! .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Astou Bekijk bericht
              hier gaan we weer ...
              Inderdaad. Toon ze een blote tiet en ze zijn vertrokken.

Naast het feit dat ik dit een weinig boeiende FOTO vind, voornamelijk omdat ik me terug vind in het commentaar van fotofrans.. Bespaart me het typwerk.

Comment

Discussie is al uitvoerig gevoerd:

@panoramix: Grenzen zijn er wel. Lees het forumreglement misschien eens.

Comment

kijk,
                  touwtjes weg... belichting verbeteren...
                  hoofdje van het model erbij...
                  en je hebt, volgens mij, wel een toppere...
                  denk dat dit een heel mooi model is...
                  mvg,
                  !w!p
                  Canon & Tamron

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
                    Inderdaad. Toon ze een blote tiet en ze zijn vertrokken.(...)
                    Is niet waar en beetje platvloerse stelling. Er zijn hier verschillende genres naaktfotografie te vinden. Gelukkig maar.

Ivm deze foto. Niet mijn genre naaktfotografie die ik zelf doe of graag onder ogen krijg, maar het idee is goed. Alleen, zoals al gezegd, de belichting kent wat foutjes. En ik zou onderaan wat croppen, zodat het fruit (goeie titel ) nog meer de aandacht trekt en de foto iets abstract geeft.

Comment

[QUOTE=caleido;1838207]Is niet waar en beetje platvloerse stelling./QUOTE]

Het zou me verbazen als je iets anders gezegd had.
                      Een mooi onderwerp voor een -Freudiaans- wetenschappelijk onderzoek, zou ik denken.
                      In een conclusie daarvan heb ik meer vertrouwen.

Comment

Denk persoonlijk dat het probleem dat de mensen hier hebben is het doel van deze foto: erotisch prikkelen. En gezien dit gericht is op een klein publiek, lijkt het me logisch dat deze op een neutraal forum als dit op weinig bijval kan rekenen.
                        In vergelijking met 99% van de foto's in de erotische sector valt deze nog heel goed mee. Er is tenminste over nagedacht kwestie van compositie en licht. De uitwerking is niet 100% gelukt daarentegen, de symmetrie is scheef, de belichting niet overal geslaagd. Op 10 zou ik deze een 5 geven.
                        http://www.dannydemeyer.be

Comment

maar ruim duizend keer bekeken en 25 comments, is toch geen gekke score hoor.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            maar ruim duizend keer bekeken en 25 comments, is toch geen gekke score hoor.
                            grt,bouk.

sex sells, still
                            http://www.dannydemeyer.be

Comment

Kstyle is een verruiming voor dit forum! Meer van dat, ik zou echt niet weten wat hier mis mee is.

Technisch gezien hier en daar misschien nog wat mankementjes maar het is eens iets anders en er is trouwens totaal niks aanstootgevend te zien op die foto!

KEEP UP THE GOOD WORK!

Getekend,
                              een fan!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotofrans Bekijk bericht
                                Ik ben een ervaren fotograaf in naakt fotografie ( dit enkel ter verduidelijking ).
                                Eerst effe laten weten dat ik FotoFrans niet persoonlijk ken, maar hij heeft een studio in Maastricht aan het Bassin en omdat ik als echte Heerlenaar ook wel eens naar het buitenland ga (Maastricht dus), weet ik dat bovenstaande quote niet gelogen is en eenieder die in de buurt komt zou daar eens langs moeten gaan.
                                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Working...
                                X