Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
leuke foto. mij lijk het alsof er gewerkt is naar symetrie, maar daarvoor vind ik de bondage zelf te slordig, en te weinig symetrisch. Hierdoor gaat een stuk van het doel verloren lijkt me...
Ieder zijn meug.
Maar ben ik hier nu op BD of BonDage ?
Benieuwd hoe ver BD zal gaan in de nabije toekomst.Volgelingen staan waarschijnlijk klaar om van deze site een vleeswarenafdeling te maken.
Ben absoluut liberaal in mijn bevindingen en naakt stoort mij absoluut niet, maar als ik dergelijk materiaal nodig heb ga ik beslist andere sites opzoeken.
vind de belichting slecht uitgevoerd, zie de te lichte plekken op de knieën en de rechter borst, duidelijk dat het licht van een kant komt en das slordig hoor.
de kleur is trouwens prima.
grt,bouk.
Ik heb dezelfde indruk als Bouk, er zitten idd overbelichte vlekken op rechterborst , en knieën. Tot zover, want verder reikt m'n kennis niet wat betreft deze tak van fotografie.
Het valt me op dat het merendeel van je postings, zoniet allemaal, erotisch getint zijn. Als je de link volgt naar je website wordt het duidelijk waarom.
niet echt [echt niet] mijn stijl maar technisch wel in orde vermoed ik.
symmetrie in een menselijk lichaam? 'k zou me er niet teveel zorgen in maken.
de spanning die nu in de foto aanwezig is, net door de llichte asymmetrie,
werkt m.i. veel sterker ...
Het valt me op dat het merendeel van je postings, zoniet allemaal, erotisch getint zijn. Als je de link volgt naar je website wordt het duidelijk waarom.
Ik vraag me af waar de grens ligt op BD.
algemene opmerking die niets met deze foto te maken heeft:
gelukkig maar dat er geen grenzen zijn en we onze creativiteit kunnen laten spreken, ook al denkt - gelukkig maar - niet iedereen gelijk over wat wel of niet mooi is !
edit ter verduidelijking: "algemene opmerking die niets met deze foto te maken heeft:" : hiermee wil ik zeggen dat dit een persoonlijke opmerking van mijzelf is, waarbij ik niets over de foto zelf zegt, slaat geheel niet op comments van andere personen
algemene opmerking die niets met deze foto te maken heeft:
gelukkig maar dat er geen grenzen zijn en we onze creativiteit kunnen laten spreken, ook al denkt - gelukkig maar - niet iedereen gelijk over wat wel of niet mooi is !
en het comment van je zelf, heeft wel te maken met de opname!!!
grt,bouk.
vind de belichting slecht uitgevoerd, zie de te lichte plekken op de knieën en de rechter borst, duidelijk dat het licht van een kant komt en das slordig hoor.
de kleur is trouwens prima.
grt,bouk.
Volg Bouk volledig.
Heb de indruk dat je het forum begint te gebruiken om je erotische website te promoten en klanten te ronselen.
Je spreekt over "artistieke" bondage.
Zie weinig artistieks in die foto, allez op fotografisch vlak dan toch, want over bondage ken ik niets... Misschien is de bondage wel een kunstwerk
Ben zeker niet puriteins, hou van naakt, maar dan voornamelijk als het naakt iets extra geeft aan de foto. Bloot om bloot is niet mijn ding, en dit dus ook niet. Heb trouwens al bondagefoto's gezien op andere websites van een bepaald fotomodel (ik ga geen namen noemen, vind dit niet nodig) die wel heel MOOI zijn... Maar die foto's zijn dan ook speciaal bewerkt en geven je het gevoel dat je naar een kunstwerkje kijkt en niet het gevoel dat je een voyeur bent.
Comment