Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Lighting Meetup @ Olen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD Lighting Meetup @ Olen

Hier alvast mijn bijdarage aan de 100% geslaagde strobist style "Lighting Meetup" van 4 mei in Olen.

Hopelijk krijgen we hier in deze discussie van elke deelnemer minstens 1 'showcase-waardige' foto te zien.

Model Janvière:

Edit Mod : Deze foto is groter dan de toegestane 400KB en derhalve verwijderd.
    U kunt door middel van de edit/aanpassen knop een aangepaste
    versie weer terugplaatsen.

**** Helaas is de foto niet aangepast na het laatste bezoek van de TS , daarom een slotje ****
    Last edited by Hanske; 7 mei 2008, 20:21.
    CANON Inc. Made In Japan

Re: SD Lighting Meetup @ Olen

@Spyglass

Mooi mooi ik heb haar gemist in't "donker kotke" spijtig zie ik nu

mijn bijdrage

Edit Image verwijderd tot duidelijk is wat de bedoeling is van topic nav festinalente PM

Greetz

kef
    Last edited by KeFJe; 6 mei 2008, 09:34. Reden: Image verwijderd tot duidelijk is wat de bedoeling is van topic nav festinalente PM

Comment

Re: SD Lighting Meetup @ Olen

Het is idd niet de bedoeling dat iedereen hier zijn foto's gaat posten, je kunt ieder afzonderlijk je foto's plaatsen in Mensen en Modellen, of een topic openen in Shootingdays . De regels laten het niet toe dat iemand anders een foto bijplaatst in een begonnen topic , tenzij het om een bewerking gaat.

Ik zal hierover wel een discussie starten onder de Mods om te kijken of we dit in shooting days wel toelaten.

Aanvulling : Ook de regels in shootingdays zijn hier duidelijk over.......niet doen dus.
      Last edited by Wim1960; 6 mei 2008, 15:29. Reden: aanvulling bij geplaatst
      Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
      Canon eos 7D Mijn site

Comment

Working...
      X