Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-Het leven hangt toch steeds aan een zijden draadje!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: -Het leven hangt toch steeds aan een zijden draadje!

Ik heb je elders al voor deze (2e) foto gefeliciteerd en ook elders mijn respect en bewondering geuit voor deze jonge vrouw die waarschijnlijk iets meer van het leven snapt dan vele glamour-fanaten (hoewel ik die ook graag zie hoor!).
    "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
      Ik heb je elders al voor deze (2e) foto gefeliciteerd en ook elders mijn respect en bewondering geuit voor deze jonge vrouw die waarschijnlijk iets meer van het leven snapt dan vele glamour-fanaten (hoewel ik die ook graag zie hoor!).
      ...........en nu wou je dat hier ook nog eens laten weten.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Naast het goede documentaire/informatieve karakter van de foto vind ik hem ook heel goed als creatie ( of hoe moet ik dat precies zeggen ). Mooi , sober maar toch heel stylvol gebracht.
        Een grote....chapeau voor beiden !!!
        PS: het model zal wel te ver van mij wonen, ik zou haar zo voor een speciaal project willen fotograferen
        m.v.g.
        www.foto-frans.nl
        workshops: ook met jouw eigen model ! .

Comment

knap werk,
          zowel van daniel als xxx!

mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Sterke foto's
            http://www.dannydemeyer.be

Comment

Zoals al eerder aangehaald...sterk
              Mvg Tim

Comment

de vraag is: is 't echt ?
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Dat litteken is naar mijn beste weten niet echt! En ik heb tweemaal voor een open hartoperatie onder het mes gelegen.
                  Eén groot litteken in de lengte en dan nog een heleboel overdwars? Rare operatie!
                  Hopelijk gebruiken ze deze fotografie niet bij een medische studie...........

Hetgeen niets afdoet aan de fotografie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichygrue Bekijk bericht
                    Dat litteken is naar mijn beste weten niet echt! En ik heb tweemaal voor een open hartoperatie onder het mes gelegen.
                    Eén groot litteken in de lengte en dan nog een heleboel overdwars? Rare operatie!
                    Hopelijk gebruiken ze deze fotografie niet bij een medische studie...........

Hetgeen niets afdoet aan de fotografie!
                    Mischien een long?

Comment

Ja, aan deze vraag verwachte ik me wel, ik kan jullie verzekeren,het litteken
                      is zeker echt!

Nu, in het dagelijkse leven met zacht licht, valt het zeker niet zo hard op,...en het model stoort er zich ook absoluut niet aan....

Moest het zo zijn, dat ze er moeite mee had, had ik deze fotos ook nooit gemaakt, laat toe gepost op een forum.

Het model volgt trouwens ook deze topic....en,
                      eigenlijk is ze fier op haar levenreddend litteken!

De operatie dateerd ook al van een tijdje geleden, en "snijtechnieken" evolueren...verder kan ik geen uitleg geven,
                      ik ben fotograaf, geen dokter...

Kwa techniek, heb ik gewoon gezocht naar een belichting die het litteken beter uit liet komen.

Ik heb met dit model ook al op een meer glamour manier gewerkt, en met een efficient
                      zachte belichting krijg ik het bijna volledig weg, en dit zonder photoshop!

Met licht kan je toch zoveel!

Bedankt voor jullie reakties,

Grtz, Daniel
                      .

Comment

Chapeau aan het model om dit aan te durven, en aan "Dan" om dit perfect in beeld te brengen
                        www.sergioprodi.com
                        Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

alé goed voor haar dan
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
                          X