Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sofia in roze

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sofia in roze

Ditmaal iets bravere foto's dan mijn vorige post. Roodharig model Sofia in roze latex. Just in case, toch maar 18+ gequoteerd.

EXIF: Sony F828, 1/1000e, F8, 64 ISO.

Patrick.

Last edited by Franciskine; 2 mei 2008, 23:19. Reden: Titelaanpassing, dit is zeker geen 18+

Re: Sofia in roze (18+)

Zeker en vast heel fraaie foto's. De neusschaduw bij de derde vind ik ietske minder.
    "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

mijn voorkeur 1-3-2
      3 niet op eerste plaats omwille van de schaduw inderdaad, maar ook omwille van de open benen, wat hier geen bijdrage levert.
      2 de minste omwille van het donkerdere aangezicht, de lichtvlek op het achterste (die laatste kan je wel nog wegkrijgen hoor).

Niet zo evident om reflecterende outfits te shooten, maar in deze reeks wel geslaagd voor mij.
      Kleuren ook knap tot leven gebracht, uitzonderlijk scherp (mogelijk een klein beetje teveel onscherp masker op het haar in de eerste), De uitsnede, poses en expressies zijn ook perfect voor deze outfit en make-up.
      http://www.kimschollaert.be
      http://www.fashionbelgium.be

Comment

leuke reeks, al vind ik de reflexie op het latex niet mooi.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mooie reeks met voorkeur voor de eerste
          gegroet, Ludo

Comment

Knap!
            Goede poses en belichting.

Comment

Just in case, toch maar 18+ gequoteerd.
              Je rolleyes zijn op hun plaats want ik vind dit ook geen 18+, maar tegenwoordig moet je hier voorzichtig zijn om niemand tegen de schenen te schoppen.

Het roze en de rode achtergrond doen bijna pijn aan de ogen, maar dat zal misschien een kwestie van smaak zijn.
              Goed belicht.
              De pose in opname één vind ik niet zo geslaagd, wat doet ze daar met haar handen?

Comment

De beelden zijn voor mij OK, ik had alleen liever een andere achtergrond gezien, door het vele rood is de aandacht minder voor het model. Met gebruik van een lichte achtergrond was er meer aandacht geweest voor het model.

MVG, Jeff
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Voor mij te fel van kleur (amai mijn ogen ) Compo's en scherpte liggen wel goed.

Mvg, Jochen
                  Jochenvde Photography
                  Flickr

Comment

Je maakt het jezelf niet gemakkelijk. Om de storende reflecties te vermijden is er een aanpassing aan de verlichting nodig. De keuze van de achtergrond boort voor mij de foto's de dieperik in.
                    BD0808BE

Comment

Allemaal bedankt voor de commentaar.

I know... Rood + roze is een nogal 'giftige' combinatie, maar het beviel me die dag en ik vind het hier wel kunnen.

Latex moet glimmen he, dus lichtreflecties zijn schering en inslag in fetishfotografie. Vele latexfetishisten vinden het maar pas 'shiny' genoeg als je de flitsers en liefst nog de fotograaf ook ziet weerspiegelen in de latex.

Patrick.

Comment

Stop toch eens met dat 18+ gedoe aub

Comment

Re: Sofia in roze

Titelaanpassing gedaan, de vermelding 18+ verwijderd
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                          X