Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Voor mij eerste en derde omdat het gezicht daar best is belicht.
Met een lichte voorkeur voor de derde omdat daar van boven tot onder het licht goed zit (bijvoorbeeld de voeten)
Ik vind je kleurtoon wel heel erg goed gekozen, maar ik zou de doorzichtige band met je naam erop weghalen en de gegevens elders, meer in het kader verwerken. Nu heb je bijvoorbeeld bij de derde een erg storend effect van die band.
Overall gezien vind ik het toch wel erg knap werk hoor
Wat had beter gekund volgens mij:
- niet zo dicht op het model gaan staan zodat het dichtst bijzijnde lichaamsdeel niet zo vergroot wordt
- Zelfde camerastandpunt aanhouden tijdens het reeksje, nu heb je een shot vanop zittingsniveau, één eronder en één er boven, zodat het lijkt of de fotograaf wat aan het zoeken was, maar niet kon beslissen.
- model dirigeren om het angezicht belicht te houden tijdens de poses
Leuk idee natuurlijk maar de uitwerking kon volgens mij beter.
Oneerbiedig zou je zelfs kunnen zeggen, één flits richten, schieten in raw, twee schuivertjes regelen, omzetten naar sepia en klaar. Waarschijnlijk zat hier meer denkwerk achter maar het komt er voor mij niet echt uit
Eigenlijk heb ik een beetje moeite met de pose van het model in alle drie : ze lijkt een beetje verkrampt.. In 2 minder, maar daar kijkt ze imho eigenlijk de verkeerde kant uit..
pose lijkt me oke , echter de kleursetting kan me niet bekoren....en idd als je er gaat op letten zijn die kromme stoelpoten ook maar wat raar....
allee hups, uw huiswerk terug opnieuw
Comment