Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
het idee van de laatste vind ik echt super!
de eerste lijkt me wat een vreemde lichaamshouding, lijkt me niet confortabel voor het model? Beiden wel erg goed!
Duotoon kan wel knap geven op print denk ik. Persoonlijk ben ik er niet écht voor maar toch blijf ik kijken.
vooral dan naar het toffe tweeluikje onderaan. Misschien nog verder spelen met dit idee. Is héél tof! Alleen ene beeld gespiegeld staat ipv een gespiegelde setup in het echt te doen.
Tweede is conceptueel heel erg tof. De overgang tussen de twee foto's stoort wat: of harde border ertussen of even aan elkaar shoppen zonder duidelijke overgang.
Comment