Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Moest je deze plaat tussen 100 andere hangen op een tentoonstelling dan zou ik deze meteen vastpinnen op jouw naam.
Maar, deze plaat doet me zo denken aan foto's uit de jaren 80 ... alsof de tijd blijven stil staan is. Technisch klopt deze als een schoolvoorbeeld maar ik mis spanning, creativiteit e.a.
Moest men tijdens het nemen van een klasfoto tijd en aandacht schenken aan visagie dan zou bovenstaande foto wel eens het resultaat kunnen zijn.
Moest je deze plaat tussen 100 andere hangen op een tentoonstelling dan zou ik deze meteen vastpinnen op jouw naam.
Maar, deze plaat doet me zo denken aan foto's uit de jaren 80 ... alsof de tijd blijven stil staan is. Technisch klopt deze als een schoolvoorbeeld maar ik mis spanning, creativiteit e.a.
Moest men tijdens het nemen van een klasfoto tijd en aandacht schenken aan visagie dan zou bovenstaande foto wel eens het resultaat kunnen zijn.
In de jaren 80 toen konden ze nog foto's maken ; tegenwoordig staat creativiteit waar jij op drukt in vele gevallen gelijk aan slordige slecht belichte opnames ... neen, laat me dan maar verder deze 80 stijl doen ...
Jaren 80-stijl of niet...ik kan hier perfekt mee leven....
Volgens mij een mooi shot, typerend voor Awacs dat wel.
...ieder zijn stijl, ieder zijn progressie
Comment