Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bianca

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bianca

Een tijdje geleden had ik (mijn eerste) fotoshoot. Ik mocht samen met Digi-Steve, die hier ook op het forum zit, en zijn model Bianca mee op zijn shoot. Ik had nog geen echte fotoshoot gedaan of meegemaakt dus het was een hele ervaring !
    Eerst zijn we op de dijk en het strand in Oostende gaan verkennen naar leuke plaatsjes, maar in de duinen in Bredene vond ik de omgeving net iets interessanter. De bedoeling was een soort dromerige foto's te krijgen. Ik heb in de nabewerking dan wel bewust niet gekozen voor soft effecten en andere filters. Ik heb de nabewerking zo basis mogelijk gelaten.
    Ik ben best wel tevreden van het resultaat.

Re: Bianca

eerste en de laatste niet goed gebruik gemaakt van de omgeving, maar bij de tweede werkt ie goed mee.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      eerste en de laatste niet goed gebruik gemaakt van de omgeving, maar bij de tweede werkt ie goed mee.
      grt,bouk.
      Vreemd, maar mijn voorkeur gaat uit naar eerste en laatste, juist omwille van de mooie natuurlijke omgeving: "goeste is koop" zeggen ze in 't West-Vlaams.
      gegroet, Ludo

Comment

Is alleen jammer dat de foto,s zwaar zijn overbelicht
        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
          Is alleen jammer dat de foto,s zwaar zijn overbelicht
          Overbelicht... noem het zoals je wilt maar in dit geval was het de bedoeling. Deze "overbelichting" draagt bij tot het thema. Dit was het gewenste effect...
          Voor mijn nr 2 de beste
          Digi-Steve

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digi-Steve Bekijk bericht
            Overbelicht... noem het zoals je wilt maar in dit geval was het de bedoeling. Deze "overbelichting" draagt bij tot het thema. Dit was het gewenste effect...
            Voor mijn nr 2 de beste
            Oke, als het de bedoeling was om het zo te doen, dan ben je daar ingeslaagt en vervalt mijn reactie

groetjes NoName
            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
            www.langenacker.nl

Comment

Mooie foto's, mooie madam...
              Het zijn alle 3 goeie maar, heb toch een lichte voorkeur voor nummer 1.
              Heb deze dan ook een heel klein beke bewerkt, als je wil haal ik hem wel weer weg hoor.
              Heb dit gedaan met PSP 12.

Met vriendelijke groeten,
              Dimitri
              Last edited by Dimitri1974; 11 april 2008, 16:39. Reden: miek ET mack...
              Canon & Tamron

Comment

Dimitri, ik vind het een geslaagde bewerking.
                Ik had eerst bewust zo geen bewerking willen doen, maar nu ik de uwe zie denk ik dat dit beter toch gedaan had.
                Wil je eens laten weten welke stappen en bewerkingen je hiervoor gebruikt hebt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri1974 Bekijk bericht
                  Heb deze dan ook een heel klein beke bewerkt, als je wil haal ik hem wel weer weg hoor.

Dimitri
                  das heel goed gedaan.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri1974 Bekijk bericht

Dimitri
                    Onlangs stond er nog een artikel in de krant dat meeste (reclame)foto's tegenwoordig zo bewerkt zijn in photoshop dat het niet meer werkelijk is. In jouw versie is nog niet veel veranderd maar toch weer duidelijk een huid die je 99% enkel tegenkomt bij barbiepoppen. Wat is er mis met de menselijke huid zoals die is? Want volgens mij is dat ook een soort van persoonlijk iets, een vingerafdruk zal ik maar zeggen.
                    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                    https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Zelfs de piercings heeft Dimitri weggewerkt, en ik moet zeggen, een positieve bijdrage!

Piepauw

Comment

Working...
                      X