Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samuel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Samuel

Selectie van 3 uit een fotoshoot voor communie fotootjes voor onze buurjongen. Samuel wou dat op 't speelplein van Oosterzele.

Re: Samuel

De 2e
    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
      De 2e
      yep, mee eens.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
        De 2e
        Ja, maar ik zou een beetje weghalen aan de onderkant, zodat het 'rood' niet overheerst...

Grtz,Fabienne
        Luisteren kan zoveel zeggen.
        BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
        The name of the game is to fill the frame!
        http://Fabke.fotopic.net

Comment

Knappe reeks!
          Bij de eerste spring samuel mooi uit de foto en valt het licht mooi op het blauwe speeltuig.

ps: Als je dat lensje ooit beu bent, mag je die altijd schenken aan mij
          Mvg Tim

Comment

Ge doet het goed met uw nieuw lensje.

Ik zou het ventje wel gevraagd hebben zijn bril af te zetten, tenzij hij zonder niets ziet en rare gezichten begint te trekken.
            Want nu storen die reflecties wel ietwat...

Comment

Bedankt iedereen en neen ik ben dat lensje nog niet beu .

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
              Ik zou het ventje wel gevraagd hebben zijn bril af te zetten, tenzij hij zonder niets ziet en rare gezichten begint te trekken.
              Want nu storen die reflecties wel ietwat...
              Ik heb het daarover gehad met z'n mama maar zij vond dat het zo moest gezien hij nu eenmaal een bril draagt (een vrij sterke optiek trouwens wat zorgt voor felle lichtvlekken). 't Was trouwens een gloednieuw brilleke, 't vorige was een beetje te klein waardoor het steeds op zijn neus zakte (zie de eerste 8 foto's hier : http://www.pbase.com/hvr_oosterzele/samuel).

Comment

Knap Hans
                Het is aan de ouders om te oordelen hoe zij hun jongen "zien" ...
                Dus 1,2 of 3 het maakt niet uit, ze hebben hun eigen waarden
                Heb hier ergens een comment gegeven dat ik een jongen/meisje liefst zag in hun "natuurlijke" omgeving (kan héél breed gezien worden) dat heb je best ingevuld!
                D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                BD0290BE

Comment

Leuke, pretentieloze reeks, niet in het minst omdat je kan zien dat het kereltje er echt plezier aan beleefd heeft.

Er mag van mij meer van dit soort fotowerk in deze rubriek gepost worden.
                  Meer foto's op mijn website

Comment

In de eerste is de DOF ietwat te beperkt, maar verder vind ik ze heel tof.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                      Leuke, pretentieloze reeks, niet in het minst omdat je kan zien dat het kereltje er echt plezier aan beleefd heeft.
                      Dat was echt niet te doen . Zijn mama vertelde dat hij 's avonds nog stond te springen van opwinding.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                        In de eerste is de DOF ietwat te beperkt...
                        'k Weet het, 't mocht ietsje meer hier.

Comment

De tweede vind ik de beste. Prettig is inderdaad dat het model plezier heeft en in zijn "eigen" omgeving gefotografeerd is.

http://www.pbase.com/guido21

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht

Er mag van mij meer van dit soort fotowerk in deze rubriek gepost worden.
                            100% akkoord
                            mvg,
                            Ludo V.

Comment

Mooie reeks met voorkeur voor twee en drie.
                              gegroet, Ludo

Comment

Working...
                              X