Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deborah in UK

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Deborah in UK

Foto's van shoot vandaag in Cleethorpes na een serieus modderig voetbad

Digi-Steve

Re: Deborah in UK

Mooie reeksje
    #3 heeft m'n voorkeur. Prachtige compo, scherpte, uitdrukking
    Hoewel het veel gedaan wordt, het weglaten van een stuk van het gezicht vind ik dat het in #2 niet echt past.
    #1 is vrij grauw van kleur, maar net daardoor ook speciaal
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Selkie Bekijk bericht
      Hoewel het veel gedaan wordt, het weglaten van een stuk van het gezicht vind ik dat het in #2 niet echt past.
      Wat bedoel je hiermee??(Thnx voor de comment btw)

Ivm de kleuren ... Bewerkingen heb ik samen met het model gedaan. En ik heb ze dan 2 foto`s laten kiezen om hier te posten. Nr 1 + 2 is haar keus geworden en ik ben voor nr 3 gegaan.

Shoot duurde 10 min ofzo. We hebben daar meer strand dan zee gezien dus we zijn redelijk ver het strand op gegaan. Maar voor we het wisten zaten we tot aan de enkels in de modder lol... Dus hebben we lekker onze schoenen kunnen kuisen
      Maar we hebben ons goed geamuseerd. Vandaag richting Dover en daar nog wat shooten, hopelijk met ietsje minder modder
      Digi-Steve

Comment

Raar dat deze niet meer reactie krijgen. Ik vind ze steengoed, en de compo's en de bewerkingen. Had je bij de eerste nog iets dieper de modder in geploeterd, en een pasje verder naar rechts gedaan, dan had het achterliggend houtwerk nog beter uitgekomen, maar de DOF is wel lekker daar.

Comment

Thnx Chris,

Verder de modder in ... lol.We zagen er niet uit.
          En reacties....daar doen we hat al lang niet meer voor he
          Digi-Steve

Comment

Ik vind het ook vreemd dat zo een foto's niet meer reacties krijgen !
            Ik vind ze ook prachtig en kan me vinden in de commentaar van FestinaLente.

Comment

Working...
            X