Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je vrouwelijke model is heel dankbaar om een doll-serie van te maken. De grote ogen laten meteen de link naar Barbie leggen.
De platen hebben stuk voor stuk inhoud, maar technisch vind ik ze niet hoogstaand en niet goed uitgewerkt en kunnen ze m.i. beter.
1. De roos gaat volledig op in het kleedje. De extreme groothoek toont een veel te grote hand en bloem tegenover een poppengezichtje. De touwtjes verdwijnen in de achtergrond.
2. De vignettering rechts stoort het geheel. Ofwel heb je die rondom, maar aan één kant stoort het me een tikkeltje. De enorme hand, andermaal door de groothoek, tegenover en groter dan, het fijne gezicht, stoort me ook wel, net zo zeer als de in schaduw bedekte linkerarm.
3. Geen idee wat de bedoeling is van die foto. De blik is sprekend, maar een vrouwelijke pop hoort geen baardje te hebben (à la Brahim), wat je hier door de schaduw wel hebt.
't Is maar mijn idee... ik kan 't niet beter, maar 't is zoals ik ze bekijk.
Last edited by FestinaLente; 10 april 2008, 00:36.
Comment