Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Sorry, maar ik kan dit met de beste wil van de wereld nooit goed vinden,
Wat ik hier zie is voor mij een heel erg amateuristisch geklungel met wit zand op een zwarte achtergrond vol plooien!
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Sorry, maar ik kan dit met de beste wil van de wereld nooit goed vinden,
Wat ik hier zie is voor mij een heel erg amateuristisch geklungel met wit zand op een zwarte achtergrond vol plooien!
MVG, Jeff
'geen enkel probleem zenne Jeff.'
Laten we er vanuit gaan dat dit totaal geen zwarte achtergrond is, plooien zitten er zeker en vast wel in...
zelf vind ik deze zeer plezant, en dat was voor mij rede genoeg om deze te tonen...
Ik denk zelfs, dat Annelien het plezant vond...
Ik heb hier veel moeite mee
Naar mijn mening:
- teveel zand onderaan
- te lange sluitertijd gebruikt
- rondvliegend zand links op de heup stoort
- details van het jurkje zijn verloren op de borsten en de dij?
Moest het model er volledig op? Misschien niet als je onderaan een groot stuk van de foto haalt en bijvoorbeeld enkel een klein boordje zand overhoudt, maar eigenlijk toch liever wel
Oorspronkelijk geplaatst door KimSchollaertBekijk bericht
Ik heb hier veel moeite mee
Naar mijn mening:
- teveel zand onderaan
- te lange sluitertijd gebruikt
- rondvliegend zand links op de heup stoort
- details van het jurkje zijn verloren op de borsten en de dij?
Moest het model er volledig op? Misschien niet als je onderaan een groot stuk van de foto haalt en bijvoorbeeld enkel een klein boordje zand overhoudt, maar eigenlijk toch liever wel
Vind dit zeer interessant om te lezen hoe verschillende mensen (fotografen) een beeld analyseren.
en net om al die opgesomde (min)punten plaats ik deze hier... voor mij zijn dat juist (plus)puntjes die voor mij (persoonlijk het beeld net versterkte...
Ga er ook vanuit dat het zand, bloem (meel) is, dat Annelien volledig onder dat meel zit... detailverlies op het jurkje (witte vlekken) allemaal meel...
Het meel dus rondvliegt...
Als ik onderaan zou snijden, volgens mij het ganse effect van (het sprongetje) verloren gaat...
en omdat net ook het hoofd er niet volledig opstaat, voor mij het beeld boeiend maakt...
Mijn persoonlijke benadering.
Maar ik lees hier zeer interessante reacties, waarvoor mijn dank...
luc,
Comment