Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Goed, maar wat heeft die jongen vast in zijn handen? Ik heb geen probleem met onscherpe delen, maar het stoort met dat het mijn aandacht afleidt. Toen ik die foto zag was het eerste dat door mijn hoofd ging: "wat heeft die jongen nu vast?"
Voor mij te uitgebrand op de kaken, handen en hemd.
Zoals al gezegd, de handen en het stokje storen geweldig.
Buiten een stuk van het vestje en de haren is er weinig echt scherp te noemen. Zijn rechteroog (van het model zijn standpunt gezien) is zelfs minder scherp dan zijn linkeroog heb ik de indruk. Kleinere diafragma-opening nemen
zou ik zeggen. En als laatste is die witte vlek op de achtergrond niet zo prettig.
... proficiat aan het model. Zeer fotogeniek kereltje
Mooie plaat,
Ik geef willempieke gelijk met betreffende zijn rechteroog(al stoor ik mij totaal niet aan), de 'uitgebrande' kaken vind ik hier juist een plus, hierdoor komen naar mijn inzien de ogen nog beter over. Het stokje vind ik ook geen probleem.
Comment