Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Leuk en geslaagd werk, vooral dat oog brengt een speciale sfeer met zich mee!
Alleen vind ik die 18+ er echt wel over! Laat het van je werk afhangen dat mensen jouw foto's willen bekijken en niet door een toevoeging aan een onderwerp, die hier trouwens geen doel heeft. Niks te zien waarvoor je 18+ zou moeten zijn!!
Sam
My Website: http://pixx.s2m.be
Fuji Finepix S3 Pro + Nikon AF-S-DX 18-200
Daar zou ik toch maar voorzichtig mee zijn, ik herinner me ooit iets over een fotograaf hier dier daar wat probs mee gehad heeft
Ja ik had beter geschreven "dat ik haar zou vragen om haar broekje uit te doen"
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Ja ik had beter geschreven "dat ik haar zou vragen om haar broekje uit te doen"
MVG, Jeff
Beste, om geen klets in het gezicht te krijgen.
Nu met photoshop kan je dat broekje ook uit doen maar het is natuurlijk wel spannender als het voor de foto dan na de foto gedaan werd.
Hubert
Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment