Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

***Waarzegster***

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ***Waarzegster***

.................................................. ........Wie is het mooiste van het land ..................................................

.

.................................................. .................Jij niet .................................................. .........................

Re: ***Waarzegster***

Dé mooiste, dat weet ik niet, maar alleszins een mooie

Comment

Moet het een zeepbel voorstellen? Want een glazen bol vertekend het beeld hoor.

Dave
      pixelpusher

Comment

Ik vind het wel knap (en wil wel weten hoe je het gedaan hebt), maar op mijn monitor komt het nogal rood over...
        Heb ik (of mijn monitor) een probleem ??
        Groeten Dirk
        Website : http://www.gakrid.be

Comment

De foto's missen voor mij jammer genoeg teveel aan kracht doordat je té goed ziet dat het photoshopwerk is. Met meer realisme in die bol zouden die een stuk beter zijn! Dan denk ik aan de lichte vervormingen en kleurnuance die je door het bolle effect op het model zou moeten zien.
          Best jammer eigenlijk, want ze hadden echt super kunnen zijn door de goede mimiek en poses van het model!

Mvg,
          Frederic

Comment

Twee mooie. Goed gevonden Tweede vind ik de mooiste van het land
            Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
              Moet het een zeepbel voorstellen? Want een glazen bol vertekend het beeld hoor.

Dave
              weet niet wat voor bol ze gebruikt, maar deze was wel zo dun dat je bijna geen verschil zag !

@gakrid het iets te rood zou kunnen,zijn nog gemaakt met mijn oude cam.
              en daar had `k toen meer last van !

ze zij wel dat ze nog niet de mooiste heeft gezien

bedankt voor jullie reactie

grt frank

Comment

leuk gedaan al lijkt de bol meer een schijf. bij de eerste de steun op de handen niet erg natuurlijk.(zweeft tussen de vingers).
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ligt het aan mij, of ziet iedereen 2 rode kruisjes?
                  BD0910BE

Comment

"The bandwidth or page view limit for this site has been exceeded and the page cannot be viewed at this time. Once the site is below the limit, it will once again begin serving as normal."

even geduld dus . . .

Comment

idd... kruiskes weg...
                      Kan de beelden wel smaken, maar toch klopt er iets niet...
                      Idee is goed, uitwerking iets minder. Toch scherpe beelden. Volgende keer een echte zeepbel / bol / ... ?
                      Er scheelt echt iets met het raakvlak van de "bol" met de handen, vooral in de eerste. Toch verdienstelijke poging.
                      BD0910BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        leuk gedaan al lijkt de bol meer een schijf. bij de eerste de steun op de handen niet erg natuurlijk.(zweeft tussen de vingers).
                        grt,bouk.
                        het is toch echt een bol @bouk ,schijfjes zijn platter

het was ook de bedoeling om de bol iets te laten zweven, maar dat had dus iets hoger gemogen

zal ze het vertellen

bedankt voor jullie reactie !

grt frank

Comment

Ben al een paar keer wezen kijken maar krijg ze ook niet te zien hoor.

ook het:
                          "The bandwidth or page view limit for this site has been exceeded and the page cannot be viewed at this time. Once the site is below the limit, it will once again begin serving as normal."
                          probleem.

Greetz rich
                          D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Working...
                          X