Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eerste communie (deel 2)
Collapse
X
-
-
Re: Eerste communie (deel 2)
hmm vind omzetting precies niet zo geslaagd...
wie van de 2 is communicant? indien het meisje is kan ik mij wel vinden bij compositie indien jongen dan vind ik keuze maar een beetje raarCanon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
-
niet mijn smaak, maar voor anderen misschien wel, dus van mij geen commentaar op de kleur
had in elk geval wel scherper gemogen en de bomen rechts met die mast erachter storen mij enorm...
Comment
-
Kleur naar mijn smaak niet goed en het is niet alleen de mast het zijn ook die verschrikkelijke draden (waar heel Vlaanderen van vol hangt )!!
Ik zou het totale shopwerk (mast weg, draden weg, kleur anders) van die prima plaat overdoen, maar wie ben ik ?Groeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekke Bekijk berichthmm vind omzetting precies niet zo geslaagd...
wie van de 2 is communicant? indien het meisje is kan ik mij wel vinden bij compositie indien jongen dan vind ik keuze maar een beetje raar
Comment
-
Hoe haal je de blijdschap van zo'n gebeurtenis naar voor met dergelijke kleuromzetting, dat gaat toch niet ' doet me zelfs denken aan een rouwkaart.
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk berichtHoe haal je de blijdschap van zo'n gebeurtenis naar voor met dergelijke kleuromzetting, dat gaat toch niet ' doet me zelfs denken aan een rouwkaart.
MVG, Jeff
Sorry, deze even niet voor mij
Comment
Comment