Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hanne Nude

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hanne Nude

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
    Dat slaagt nu op niks , moeten we een examen afleggen om te mogen zeggen dat we het slecht vinden ? Commentaar is nooit nutteloos en gaat steeds over anderen, anders is het "eigenlof"

MVG, Jeff
    Nee, niks examen, maar "het slechtste wat hij ooit gezien heeft"? komaan
    Dan doe ik gewoon flauw terug.

Comment

Ik kan Lennert geen ongelijk geven...

Natuurlijk moet kritiek kunnen, maar dan liefst op een mannier dat de maker van de foto er iets kan van opsteken.

Zeggen dat het op niks trekt kan "de lompste boer met grote patatten" ook..
      Maar uiteenzetten hoe het beeld wel opgebouwd zou moeten worden en waar men moet op letten, dat is wat anders ...
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

hihi, wat een felle reacties allemaal zeg, zijn jullie altijd zo verbeten als nu??

nu ja, ik vind de reacties wel leuk hoor, ik heb het beeld is gecroped, maar vind dat persoonlijk niet beter, de blauwe plek vind ik juist prachtig, ik hou ervaan mijn modellen als kwetsbaar en puur te laten overkomen, of misschien zijn ze dat ook echt?

Iemand vroeg meer over de belichting, wel ik heb 3 lampen gebruikt, 1 rondo gericht op de muur achter haar wat de lichtcirkel rond haar vormt, dan 1 softbox achter mij en 1 softbox gericht van rechterbovenkant.

gecropte versie

Comment

dit is nog een van dezelfde reeks,

enne btw zij zelf was wel blij met die fotos hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
            Sorry voor mij werkt dit beeld niet, ik stoor me aan de compositie meer bepaald aan de afgesneden handen en knieën. daarom komt dit beeld me niet echt artistiek over, maar geeft me eerder een voyeuristische indruk, deze wordt nog versterkt door de zwarte vlek beneden in de achtergrond en ook door het gebruik van kleur. Ik zie dit beeld als een snapshot genomen in een kleedkamer van een dokter of hostpitaal net voor een onderzoek gaat gebeuren. Artistiek gesproken heeft de naaktheid van het model in dit beeld geen meerwaarde.

MVG, Jeff
            Dit is voor mij net de sterkte van dit beeld.

De naaktheid is imo van ondergeschikt belang.

Artistiek klimt dit boven het gemiddelde niveau uit.
            mvg,
            Ludo V.

Comment

De laatste is qua compo al veel beter dan de eerste, de rust die het model hier uitstraald is sereen/een beetje treurig. Mooi , alleen dat witte vlekje naast haar li heup ff weghalen (ik denk het bankje )
              Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
              Canon eos 7D Mijn site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht

Natuurlijk moet kritiek kunnen, maar dan liefst op een mannier dat de maker van de foto er iets kan van opsteken.

Maar uiteenzetten hoe het beeld wel opgebouwd zou moeten worden en waar men moet op letten, dat is wat anders ...
                dat vind ik nu eens een wijze opmerking zie, zo zie ik het ook!!

btw: update vind ik al veel beter alhoewel ik het hier iets moeilijker heb met de kleur....
                http://www.jvs-photography.be/

Comment

de eerste blijft toch voor mij de beste hoor.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind de ongecropte de mooiste - en die blauwe plek is idd een mooi detail.
                    Maar die 'snor'... Ik kan mij niet voorstellen dat je die niet had opgemerkt - dus heb je dat dan bewust zo gelaten? Dat helpt de foto helaas een beetje om zeep voor mij moet ik zeggen...

De tweede heeft een mooie spanning in de compo - maar ik vind de vignettering een beetje overdone.

Comment

nr 2 vind ik PRACHTIG ... de mooie rode haren hadden tikkie meer saturatie mogen hebben en de vignetering beetje minder
                      Scotty... beam me up !!!

Comment

dankuwel allesinds voor de comments, binnekort zal ik er nog wa posten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht

Nu geef je kritiek op andermans kritiek, met daarin het verwijt dat als je kritiek geeft je het wel moet onderbouwen met dingen die verbeterd moeten worden en hoe dat moet , maar ..............dan stopt het ????? Geen enkel stukje over hoe het wel moet ?? Dan is de kritiek die je plaatst net zo zinloos als die waar je op reageert, .......Toch?
                          Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                          Canon eos 7D Mijn site

Comment

Dit is wat ik mooi, eerlijk en naturel vind

Comment

die snor zou er van mij zo "afgephotoshopt" zijn en dan heb je en prachtfoto
                              doe zo voort
                              grt
                              manu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk bericht
                                Dit is voor mij net de sterkte van dit beeld.

De naaktheid is imo van ondergeschikt belang.

Artistiek klimt dit boven het gemiddelde niveau uit.
                                Sluit me hier volledig bij aan.
                                (het "snorretje" mss beter niet, maar ja)
                                Geeft me een heel "breekbaar" gevoel.
                                Voor mij een

Boony

PS: heel mooi model
                                I would, if I could ...

Comment

Working...
                                X