Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hanne Nude

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hanne Nude

Canon 5D

Re: Hanne Nude

Mooi, maar spijtig van die rare haarkrul die haar nu net een snorretje geven..

Heb je er geen waar die net wat anders zit ?

Rest vind ik wel mooi belicht...

Donkere vlek op achtergrond links onder, ook een beetje vreemd...
    Groeten Dirk
    Website : http://www.gakrid.be

Comment

Kan je eens beschrijven hoe je het model belicht hebt?

Comment

mooi beeld, maar inderdaad wat jammer van het haar in de mond.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Tja, de zogenaamde snor is al vermeld... Iets wat je toch moet proberen te zien hé.

Nu ja, zou persoonlijk ook het onderste gedeelte van de foto weghalen.
          Maakt alles suggestiever en mooier.

(ben je ook ineens verlost van die blauwe (al geel wordende) plek op het been)
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Sorry voor mij werkt dit beeld niet, ik stoor me aan de compositie meer bepaald aan de afgesneden handen en knieën. daarom komt dit beeld me niet echt artistiek over, maar geeft me eerder een voyeuristische indruk, deze wordt nog versterkt door de zwarte vlek beneden in de achtergrond en ook door het gebruik van kleur. Ik zie dit beeld als een snapshot genomen in een kleedkamer van een dokter of hostpitaal net voor een onderzoek gaat gebeuren. Artistiek gesproken heeft de naaktheid van het model in dit beeld geen meerwaarde.

MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Het lijkt of de foto heel snel gemaakt is, waardoor minder op de ( al eerder genoemde ) details is gelet.
              Hanne is overigens wel een pracht naakt model !!!
              m.v.g.
              www.foto-frans.nl
              workshops: ook met jouw eigen model ! .

Comment

Ik twijfel ... mag ik nog ff nadenken ...
                www.fotofolio.be

Comment

Het slechtste wat ik ooit gezien heb .Ik was echt niet blij moest je me zo in beeld brengen en dan ook nog op het internet te kijk zetten.Kijk eens naar voorbeelden van fotografen die dit speciale soort fotografie beoefenen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door denjackk Bekijk bericht
                    Het slechtste wat ik ooit gezien heb .Ik was echt niet blij moest je me zo in beeld brengen en dan ook nog op het internet te kijk zetten.Kijk eens naar voorbeelden van fotografen die dit speciale soort fotografie beoefenen.
                    Misschien moet je eerst zelf wat posten ipv nutteloze commentaar op anderen te geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door denjackk Bekijk bericht
                      nog wat schoonheidsfoutjes oke, maar een opmerking als deze is er voor mij wel over hoor, en geef dan eens voorbeelden van zulke fotografen die weten hoe het wel moet,
                      daarbij komt dat model in kwestie niet "te kijk" word gezet denk ik , ze heeft er normaal gezien toch in toegestemd denk ik ....

on topic : buiten de pose en het haar waar al genoeg is over gezegd denk ik dat de belichting ook niet echt in orde is.....
                      volgende keer beter!

in ieder geval een prachtig modelletje!!!
                      http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                        Misschien moet je eerst zelf wat posten ipv nutteloze commentaar op anderen te geven.
                        zo dacht ik er ook over!
                        http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht

Dat slaagt nu op niks , moeten we een examen afleggen om te mogen zeggen dat we het slecht vinden ? Commentaar is nooit nutteloos en gaat steeds over anderen, anders is het "eigenlof"

MVG, Jeff
                          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

In de showcase kan men zich aan stenge beoordelingen en kretieken verwachten dat weet je voor alleer je post.Er is niets mis met het mooie fotomodel integendeel, maar wel op de manier hoe ze is afgebeeld.Een blauwe plek breng je niet in beeld, nooit!!!!! ( bij een blauwe plek kan men zich als men het model niet persoonlijk kent te veel vragen bij stellen ) Zo zie ik dat .
                            Voor mij einde discussie

Comment

deze foto is mislukt, gewoon omdat ze geen gezicht heeft.

Maar de volgende foto van dit model zal super zijn, hopelijk lmet de armen wat naar achteren.......

R
                              Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

Working...
                              X