Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Annemiek Fashion met ringflits

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Annemiek Fashion met ringflits

Al is de pose in foto 2 de beste, met die ringflits heb je alles plat geflitst, niks schaduwwerking meer, de boezem en de arm nog feller belicht dan het gezicht, nee, sorry, heel spijtig voor de foto.

De houding in foto 1 kan ik met de beste wil niet elegant vinden, maar daar mag iedereen een ander idee over hebben.

Foto 3 is voor mij de aangenaamste om naar te kijken.
    Beauty need only be a whisper
    Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Voor mij mogen ze er alle drie zijn. Telkens een andere belichting, waarom niet! Ik vind ze geslaagd

Mvg Jasmine
      Update12/05/10
      BLOG
      Leica M9/Fuji X 100s/phone

Comment

3 knappe maar ik ga toch voor 1 en de laatste. VInd het licht van de ring toch te vlak op dit plaatje. Maar dat zal smaak zijn. Ik hou van wat hogere contrasten.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Bedankt voor het weghalen van de fotos en dus ook de links, denk je nu dat ik na 7 maanden nog weet welke 3 fotos hier nu stonden en welke fotos ik aan moet passen omdat ze te groot zijn?
          Had dan alleen de TAG img weggehaald zodat het normale links zijn geworden.
          Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ranon Bekijk bericht
            Bedankt voor het weghalen van de fotos en dus ook de links, denk je nu dat ik na 7 maanden nog weet welke 3 fotos hier nu stonden en welke fotos ik aan moet passen omdat ze te groot zijn?
            Had dan alleen de TAG img weggehaald zodat het normale links zijn geworden.
            Laatst gewijzigd door Ticor; Gisteren om 18:14

@ Ticor
            Heb onderwerp pas ontdekt en ben ook benieuwd naar foto's. Waarom werden deze verwijderd?????

Henri
            lidnummer: BD0435BE

Comment

omdat ze schijnbaar 1 of 2 pixels te groot waren.. en helaas schiet mijn Nikon op 2pixels na geen 2:3 . dus als ik verklein naar 600 pixels breed, dan wordt ie vaak 902 pixels lang.
              Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ranon Bekijk bericht
                omdat ze schijnbaar 1 of 2 pixels te groot waren.. en helaas schiet mijn Nikon op 2pixels na geen 2:3 . dus als ik verklein naar 600 pixels breed, dan wordt ie vaak 902 pixels lang.
                Dan moet je de actie aanpassen dat deze de langste zijde aanpast. Dus 900 pix. Dan wordt de breedte waarschijnlijk 598.
                Of gewoon standaard op 800 gaan zitten zoals ik. Nooit last ergens van op die manier
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                X