Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

color or duo ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• color or duo ?

vermits ik er zelf niet uit geraak ,
    hier dan maar eens horen wat de menigte er van denkt ...

spijt van de piek in het licht op haar heup , maar heb het zo gelaten
    op afdruk is het nauwelijks merkbaar

Last edited by kemizz; 23 maart 2008, 15:20.
    www.kemizz.com
    Brand new Blog
    kemizzdotcomonflickr

Re: color or duo ?

Bij duotoon gaat aandacht teveel naar de piek in de heup.
    Ik verkies hier de kleurenversie.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
      Bij duotoon gaat aandacht teveel naar de piek in de heup.
      Ik verkies hier de kleurenversie.
      Ik volg. Ik vind de duo net niet geven hetgeen de kleuren versie geeft. Maar da's mijn mening.
      Digi-Steve

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digi-Steve Bekijk bericht
        Ik volg. Ik vind de duo net niet geven hetgeen de kleuren versie geeft. Maar da's mijn mening.
        ik vind het eigenlijk ook ... , al denk ik dat het koppel de donkere zal kiezen , als ik hun dagelijkse omgeving zo wat zie ..,

ze zijn nu nog op huwelijksreis , maar zal ze zowiezo allebei eens afdrukken ...
        Ik ben totaal zo geen photoshopper, en werk eigenlijk niet liever als uit camera , maar deze wou ik toch wa andere sfeertje geven ...

mss een idee?
        www.kemizz.com
        Brand new Blog
        kemizzdotcomonflickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kemizz Bekijk bericht
          maar deze wou ik toch wa andere sfeertje geven ...

mss een idee?
          Wat denk je hiervan. Is maar snel ineen gestoken met de kleine versie dan. Indien intresse PM je me maar!
          Die piek in dat kleed valt al ineens weg en eerste blik gaat (voor mij toch) direct naar het koppel.

Digi-Steve

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digi-Steve Bekijk bericht
            Wat denk je hiervan. Is maar snel ineen gestoken met de kleine versie dan. Indien intresse PM je me maar!
            Die piek in dat kleed valt al ineens weg en eerste blik gaat (voor mij toch) direct naar het koppel.

die piek valt idd zo minder op ,
            voor de bewerking ben ik minder ..., de ruimte gaat zo wat verloren ,
            het koppel wist dat ik mij wel vaker betreed op vervallen plaatsen , maar deze locatie hebbe ze zelf gekozen en moest er absoluut op ...
            www.kemizz.com
            Brand new Blog
            kemizzdotcomonflickr

Comment

Die piek in het licht stoort helemaal niet (ik zou zelfs niet weten waar hem te zoeken), maar de omgeving is VEEEEEEL te druk. Poging van DigiSteve is verdienstelijk, maar niet echt geslaagd. Wordt veel te spookachtig.

Nu ik vermoed wel dat het koppel er meer dan content mee zal zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door top Bekijk bericht
                Die piek in het licht stoort helemaal niet (ik zou zelfs niet weten waar hem te zoeken), maar de omgeving is VEEEEEEL te druk. Poging van DigiSteve is verdienstelijk, maar niet echt geslaagd. Wordt veel te spookachtig.

Nu ik vermoed wel dat het koppel er meer dan content mee zal zijn.
                hehe idd , ik vond dat in het begin ook hoor ,
                assistenten tijden de shoot moesten zowel softboxen vasthouden
                als die lianen (of klimopdingen ) wegehouden , vermits het daar eigenlijk een jungle is binnen ...

maar toen ik een testshot liet zien op het lcd ware ze beiden zo enthousiast dat hij gebleven is ...
                www.kemizz.com
                Brand new Blog
                kemizzdotcomonflickr

Comment

Met een goede nabewerking is dit best een interessante trouwfoto.

Zo zie ik het:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
                    Met een goede nabewerking is dit best een interessante trouwfoto.

Zo zie ik het:

jep zoiets ben ik er zelf ook mee aan het doen (de planten iets donkerder) , alleen het koppel zal bij mij meer naturel blijven ...

merci
                    www.kemizz.com
                    Brand new Blog
                    kemizzdotcomonflickr

Comment

Donkere partijen op de achtergond maken de foto voor mij iets te luguber. De omgeving is echter wel te druk, dus als je daar niets aan doet geef mij dan maar de duotoon. Wel zonde dat het prachtige boeket dan niet ten volle tot zijn recht kan komen...
                      http://www.kimschollaert.be
                      http://www.fashionbelgium.be

Comment

prachtig, schitterend en een indrukwekkend mooi decor.
                        gegroet, Ludo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odul Reilouc Bekijk bericht
                          prachtig, schitterend en een indrukwekkend mooi decor.
                          idd de lokatie is uniek ...

ik heb al in heel wa verlate gebouwe gezeten ,
                          en hier viel onze mond letterlijk open , tis spijtig genoeg privaat domein en bewoond ...
                          www.kemizz.com
                          Brand new Blog
                          kemizzdotcomonflickr

Comment

[QUOTE=Digi-Steve;1786775]Wat denk je hiervan. Is maar snel ineen gestoken met de kleine versie dan. Indien intresse PM je me maar!

Een pracht plaat van gemaakt!
                            Henk
                            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                            (BD1383NL)

Comment

@Henk: De bewerking is die uit de film 300. De ruis, de sepia toning ... Maar om het mooiste effect en de volle controle heb je toch de full size nodig van dit plaatje. Wat betreft de achtergrond kun je nog steeds wat proberen met dodge & burn.

vb.

Dit is wat je kan bekomen als je met fullsize plaatjes werkt.

http://aycu20.webshots.com/image/481...9180190_rs.jpg

Mijn mening is wel dat dat spooky nu net een aparte sfeer meegeeft die het plaatje weer anders maakt dan de gewone alledaagse trouwfoto's...
                              Allez ja het was maar een bijdrage he Succes met je bewerking.
                              Digi-Steve

Comment

Working...
                              X