Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hoofdlicht staat goed, wel jammer dat de "achtergond"kleur overgedragen wordt op het model. Op de tweede foto zelfs in de haren links en als aflijning rond de arm. Zelf had ik een egaal witte achtergrond gekozen.
De vierkante uitsnede laat voor mij teveel ruimte rond het model. Een 2/3 verhouding misschien en dichter knippen rond het model?
Poses, expressie en outfits zijn mooi.
Het petje op het hoofd zet hier echt de toon, stoer maar dan toch één met witte bolletjes. Knap gekozen!
De blik is uitdagend en laat weinig ruimte voor twijfel: Deze meid laat niet met zich spotten
Drie foto's die ik in deze setting niet erg mooi vind. Alleen de eerste foto vind ik erg mooi, afgezien van het kleurgebruik. Deze foto had voor mij de kleuren van de tweede mogen hebben
De derde heeft niet zo'n bijster mooi licht. Het gezicht blijft een beetje achter...
Comment