Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tatiana

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tatiana

Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
    heel aangrijpend, dit soort foto's behoeven geen technisch hoogstaande kwaliteit, de beelden spreken genoeg voor zich.

Het valt me spijtig genoeg op dat meer en meer jongeren aan automutilatie doen, welcome to modern society....
    "the modern Society" heeft er niet zoveel mee te maken denk ik, toch niet bij jongeren.
    geloof het of niet, jongeren doen dit meestal als een schreeuw om aandacht, het is zelfs een levensstijl. ze willen geen zelfmoord hoor, diep snijden doen ze niet.

OT; sterke foto, 3e heeft mijn voorkeur. de eerste vind ik niet zo sprekend, maar wel nog een goede plaat met emotie in.
    No rules. Great shots.
    -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      sterke fotografie, alleen het nut ervan ontgaat mij wel trouwens.
      grt,bouk.
      Ik denk Bouk dat deze foto's meer verhaal bevatten dan een foto met wat wolken, maar ja ieder zijn ding he.

De foto's zijn sterk met een toch wel dramatische inhoud, niet dat het slecht is maar door een iets contrastrijkere afwerking zouden ze volgens mij nog sterker worden dan ze al zijn.
      Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
        "the modern Society" heeft er niet zoveel mee te maken denk ik, toch niet bij jongeren.
        geloof het of niet, jongeren doen dit meestal als een schreeuw om aandacht, het is zelfs een levensstijl. ze willen geen zelfmoord hoor, diep snijden doen ze niet.

OT; sterke foto, 3e heeft mijn voorkeur. de eerste vind ik niet zo sprekend, maar wel nog een goede plaat met emotie in.
        Is ook mijn mening. Bij vele jongeren zit er een licht hysterische component op en er is veel imitatiegedrag, vooral bij meisjes in het technische en beroepsonderwijs. Je telt niet mee als je niet "door het leven getekend" bent.
        Bij échte automutilatie is de verminking veel zwaarder. En je pleegt geen zelfmoord door te proberen de arteria brachialis via een transversale snede te openen (teveel pezen in de weg). Je moet een longitudinale snede gebruiken, dus in de lengte ipv dwars.

Dat neemt niet weg dat het aantal zelfdodingen bij jongeren schrikwekkend hoog blijft. Ik heb teveel gevallen moeten begeleiden, zowel van zelfverminking als van (pogingen tot) zelfdoding. Vele hulpverleners gaan aan dit soort begeleiding emotioneel ten onder.
        Fullator
        Fotostudio Candela Zone
        website: http://www.chronax.be
        website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Working...
        X