Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Portret
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Portret
mooi portret, maar zo als bekend, niet mijn achtergrond.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
nen uit de kluiten gewassen pasfoto
hehe licht , schertpe , standpunt ,alles zit goed ...
maar als portret idd andere achtergrond kiezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kemizz Bekijk berichtnen uit de kluiten gewassen pasfotoBD0808BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk berichtNeen hoor, als pasfoto was ie gebuisd, al portret daarentegen is hij voor mij prima. Mooi belicht, voldoende contrast en niet overstraald.noem het ne pas foto me sterallures
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk berichtzelfde foto maar met donkere achtergrond zou m.i. een mooier resultaat geven"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
Sterk portret hoor Kamiel. Expressie van het model, de pet met bijpassende sjaal, ruitjes die terugkeren in de jas... De kijker stelt zich spontaan de vraag wie die man zou kunnen zijn, waar hij naartoe gaat. Heel knap.
Goed ook dat je aan de verleiding kon weerstaan om deze in ZW om te zetten. Het gekleurde lijntje in de pet en sjaal moeten er zijn voor mij
Een egale achtergrond stoort me persoonlijk niet persé. Gezien de man duidelijk gekleed is voor de buitenlucht had in dit geval een achtergond die dat idee versterkt misschien wel bijgedragen tot het verhaal.
Een donkere achtergrond zou ook wel een meerwaarde kunnen leveren zoals hier al geopperd werd, maar wat mij betreft dan wel met een verloop (lichter boven de schouders en donkerder naar boven toe). Op die manier zal ook het rechteroor van het model niet verdwijnen in de achtergrond.
De foto is scherp net op de juiste plaatsen met uitzondering van het rechteroog misschien, maar dat kan ook aan mijn vermoeide ogen liggen voor het ogenblik.
Comment
Comment